18. april 2009

Za rojstni dan

Na hitro narejena danes dopoldan. Ne vem, kaj je že bil vzrok, da sem izbrala lila barvo, aja, roža ;))))))))))))


Naredila sem rožo po navodilih, ki sem jih videla pri Phoenix. Seveda se meni ni tako posrečila, kot se njej, pa sem jo na koncu kr malo postrigla. Na robu papirja sem naredila falšne šive in ga poštempljala z vijugicami. Štampiljka je pobarvana z Distressi, z vijolčno pa je senčen tudi papir.


Roza izsekan tag, potapkan z blazinico vijolčne barve in poštempljan z voščilom. Všeč mi je metalik odsev.








5 komentarjev:

  1. moi, čestitka je super...Da...ovaj način izrade cvijeta nije baš tako lak kao što izgleda...
    I ja sam mnogo puta pogriješila. Meni se sviđa tvoj cvijet...jedino što si mogla sredinu napraviti manje plavo, možda i tamnije lila.Ali nije velika greška.Super ti to radiš.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  2. Great card!!! Beautiful colours, lovely flower!!!

    Greetings,
    Saskia

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, Phoenix, tista modra bode v oči ;)
    To je bil moj prvi poskus take quiling rožice, pa še to sem morala postriči, ker je bila prevelika. Tako se ne vidi "double fringet". Bom še poskušala.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, hvala za link za rožico. Sem naredila čisto majhen notranji krogec, kot ti je svetovala Phoenix...in je uspelo :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super, da ti je uspelo. Jaz sem nardila prevelike cvetne liste ;), zato sem strigla ;)

    Boš kaj pokazala?

    moi

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx