23. april 2009

Happy birthday

Še eno voščilo za rojstni dan je bilo treba narediti. Štampiljki Penny Black sem dodala še enega ježka, ki čaka v vrsti. Barvala sem z Faberkami. Belo osnovo sem poštempljala in embosirala, pa tudi čestitka sama je poštempljana. Sicer sem hotela vse skupaj bolj živih barv in ne takih SNB, kot so sedaj izpadle, ker pa gre čestitka že danes na pot, ni druge.



Je kar mnogoplastna, kar se vidi od strani.


7 komentarjev:

  1. Kako ljubka ježka in miška - tak ljubek motiv ... se kar raznežiš zraven :o)

    OdgovoriIzbriši
  2. Res prekrasen motiv in čestitka je ravno prave barve...saj veš, da jaz vedno rečem: zeleno, ki te ljubim zeleno :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tudi meni je tvoja zelena kombinacija dopaljiva - spoh pa je sedaj pomlad...

    OdgovoriIzbriši
  4. Iiiii, ježki :) ful so lepi, pa lepo si jih pobarvala. In kakšna naj bo, če ne zelena če pa so ježki v gozdu? ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Super čestitka in tako lepi ježki.Tudi pobarvani so mojstrsko.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx