8. marec 2011

Obljuba drži

...bi rekel naš tamau in mislil "Obljuba dela dolg" ;)


Našim blogerjem sem namreč obljubila, da naredim darilca za rojstne dneve. In ideja je padla: želvice naj bodo.

Navodila za izdelavo sem videla pri Naani Zamir, čeprav sem jih delala malo po svoje ;)

 

Ni mi (pre)ostalo drugega, kot da se lotim dela, saj eni že čakajo svoja darilca ;)

In tako so stvari za fimanje spet romale na toplo in pašta mašina se je vrtela in vrtela. Pravzaprav hočem porabit zaloge Fimo mase, ki jo imam že kr nekaj časa, pa se nikjer ne pozna ;) Vsaj meni se tako zdi.
Dokupujem samo belo in črno, ostale poskušam vmešati v koristne barve. Porabljam pa tudi zaloge Fimo klobas, ki sem jih naredila (nekaj tudi dobila) pred leti.

Verjetno bodo dobile želvice še vsaka svoj domek (beri: škatlico), kot se za darilčka spodobi.

Vsem želim norčavi pust, ženskam pa še posebno krasen dan!
moi

10 komentarjev:

  1. Te pa res že nekaj časa ni zaneslo med fimo in prav fajn, da te je tokrat. Kakšna krasna množica drobnih želvic in vsaka drugačna. Obljuba torej drži :)))) In lep ženski in norčav dan tudi tebi.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav luštne želvice so nastale. Ins o res lahko luštno darilce-pozornost. Ja tudi jaz se imam namen lotili in porabiti zaloge fima, pa me je zadnjič skoraj minilo, ker se mi je vse tako drobilo. En lep noro ženski dan tudi tebi☺

    OdgovoriIzbriši
  3. Želvice so tako ljubke in všeč mi je njihova pisanost in simbolika, ki jo nsoijo v sebi - dolgo, dolgo življenje in trdno zdravje ...

    Vse lepo in dobro vsem pustekom in predstavnicam nežnejšega spola ...

    OdgovoriIzbriši
  4. pridna, pridna . že ugibam katera bo moja ;)ampak vseeno upam,da bova do mojega rojstnega dne uspeli izpeljati najin fimo ustvarjalni vikend.

    OdgovoriIzbriši
  5. iii kako so corti :-))
    Krasne želvice!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vsem za komentarje.

    @Andreja, ne obupaj, ene se dajo zmehčati, sploh če jo mešaš z zelo mehko. Včasih pa tudi kakšna leti v smeti, če je preveč trdovratno suha ;)

    @Natali, mogoče si boš pa svojo morala narediti kar sama ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasne želvice ... in verjamem, da jih bodo obdarjenke zelo vesele ...

    OdgovoriIzbriši
  8. majčkene simpatike... in super uporabne. kaj bi le rekel naš Krempl na družbo? :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Prav luštne želvice! Pa kot vidim jih je enostavno narediti! To bo pa treba poskusit:):):)

    OdgovoriIzbriši
  10. Kakšne vesele želvice. Moi, prekrasne izdelke delaš in fimo pri tebi res ne sme predolgo počivati, je škoda, če ga ne vzameš v roke.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx