28. marec 2011

Moments

So trenutki, ko smo preprosto srečni. Pozabimo na vse okoli nas in se skoncentriramo samo na eno stvar. Otroci so tu največji mojstri. Tako kot ta fantič vzneseno zremo in samo smo.

Včasih mi tako stanje uspe doseči pri ustvarjanju. Zato tudi pravim, da je ustvarjanje moja meditacija ;) Pozabim na skrbi, na svet okoli mene in se posvetim samo idejam, barvam in oblikam.
U, je pasalo po dolgem času spet malo papirčkat, pa iskat papir prave barve in ga potem obdelat in dodajat to in ono. Pa ko se ideje kar same porajajo ena za drugo. 
Vladka je lepo opisala potek svojega ustvarjanja. Če bi ga morala jaz, bi si sledilo: Vsedeš se za mizo, počistiš miceno prostora na mizi kjer potem delaš, vzameš že nekaj časa pobarvano sličico, ki te vsake toliko spomni, da bi rada pristala na voščilnici. Iščeš primeren papir in ko ga najdeš ugotoviš, da je neprimeren ;) Iščeš naprej in najdeš drugega, ki pa se ti zdi prepust, zato ga spustiš skozi mašinco v embosing srajčki in malo pobrusiš za boljši efekt. 
Iščeš primerno voščilo za rojstni dan in najdeš ta napis o vsakdanjih malenkostih, ki pomenijo življenje. Bolj primernega ni. ;) Še tega okrasiš z enakim papirjem.

Dodaš še polbiserčke, ker pač tam NE more biti prazno ;) 

Namesto podpisa dodaš še en štempeljček na zadnjo stran in ko se zaveš, je voščilnica gotova.

Lahko bi rekla, da je vse prepuščeno slučajem, ker pa vem, da ni slučajev, bi lahko rekla, da sem bila vodena ;)

11 komentarjev:

  1. wow, moi! danes si bila pa tudi poetično vodena, kot praviš ni slučajev in tole si lepo zapisala in nam tako polepšala ponedeljkovo jutro.lep teden ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovita voščilnica. Pri meni je postopek približno tak kot pri tebi, le da dostikrat ravno tistega, kar bi pasalo zraven, nimam;)

    OdgovoriIzbriši
  3. o je lušn tale fantič, ki zasanjeno zre svoj čolniček, ki plava po vodi. Lepo si ga dopolnila še z modrino v ozadju in čestitka mi je zelo všeč. Sem pa se kar namsejala ob tvojem poteku dela. Jaz sem brez organizacije čisto zmedena in ker takrat ni kaj iz mene, je boljše da se prej pripravim :) Tebi pa je tudi brez plana uspel super izdelek in kot praviš, očitno si bila res vodena :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Lepa voščilnica in krasen motiv :-))

    OdgovoriIzbriši
  5. Hm, moje ustvarjanje je pa včasih spontano, včasih načrtovano ... :)
    Lep fantič s krasno mislijo na lepi voščilnici!

    OdgovoriIzbriši
  6. Prav lušten zasanjan fantiček. Postopek ki si ga tako luštno opisala, mi pa tako domeče zveni☺

    OdgovoriIzbriši
  7. Fantič na krasni čestitki odlično ponazarja to, kar si opisovala, prisotnost v sedanjosti... Tudi meni je ustvarjanje meditacija, čas, ko samo sem, sama si to zelo lepo opisala. Tudi pod tvoj opisan postopek ustvarjanja se jaz lahko podpišem. Krasen zapis in zelo lepa čestitka! LP:)

    OdgovoriIzbriši
  8. ... da bi jih čim večkrat videli, te trenutke... in jih vzeli zase.

    OdgovoriIzbriši
  9. Uf, jaz večkrat zrem v steno. :) Se je potrebno tudi odklopiti. Lep fantič. :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Lepo si tole zapisala. Trenutek popolnega odklopa pa bi tudi sama potrebovala. Fantiček je res srečen.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx