22. oktober 2010

Jesenska dekoracija

Uspela sem menjati dekoracijo v predsobi. Tako nas bodo še ta teden pozdravljali duhci, potem pa gredo spet počivat za eno leto ;)


Ostala dekoracija pa bo ostala tja do konca novembra, če nas ne bo prej presenetil sneg ;)
Več ali manj so iste stvari, ki sem jih kupovala, nabirala ali dobivala zadnja leta. 
Obožujem les in lesene izdelke, zato mi je to leseno sadje tako pri srcu. Nova je le oranžna želvica, ki se je "zlila" z okolico.
 
Ježek se je skril med jesenske rože. 2 prijatelja pa sta dobila nov dom in glede na iiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jima bo lepo tam.
Ta čarovnička pa je še iz časov swapanja. Malima je bilo vedno škoda, da gre stvar, ki sem jo naredila za swap, od doma. Pa sem ju tolažila, da lahko enako stvar naredim kdajkoli. Seveda je nisem nikoli naredila. Tokrat pa sem naredila raje 2 čarovnički, eno za swap in eno za doma. In tako jo imamo ;) Hvalabogu, se reče temu ;)
Nov pa je tudi jesenski list(ek) na mojem mobiju. Sekici je bil obesek s psom tako všeč, da sem ji dala kar svojega ;) Že sem si hotela narediti drugega psa, ko zagledam liste.

10 komentarjev:

  1. Ful, ful lepo in krasno je, da tudi v domovih "počastimo" letne čase ... Jaz te bom pa nazaj požgečkala s pesmico, ki je vam tako ljuba v jeseni :o)))


    MARMELADA (Anja Štefan)

    Tri sladke, mehke hruškice
    tri hruškice dišeče,
    je jež povezal v culico
    in zdaj domov jo vleče.

    Čez kamenčke, čez vejice
    in čez grmovje mlado:
    doma razveže culico
    in najde marmelado.


    Vaš ježek je prečudovit - samo marmelado boš pa morala sama narediti po moje, je vaš ježek ne zna delati :o)))

    Vse lepo in dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ta pesmica nam je tako ljuba, me spomni na vrtec in tiste male glavice, ki so jo recitirale. Po malmelado bom pa prišla kar k vam, saj jo je vaš ježek popihal čez kamenčke in vejice in ... ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. nice autumn decorations! I love the hedgehog!

    OdgovoriIzbriši
  4. Tako domače in toplo vse deluje...res mi je všeč...

    OdgovoriIzbriši
  5. Ah... kako je lijepo...jesenje.
    Lijepe jesenje boje...i cijela dekoracija je prekrasna..Kako reče Janja... tako toplo djeluje..
    LP, Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  6. Res lepo in toplo, domače. Mi je zelo všeč.

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasno si dekorirala in imaš v zbirki res same take lušne in lepe stvari za dekoracijo. Pa tale listek za telefon je tako dobro izpadel :), odlična ideja z dodatkom Viki Vikinga, ko se ti je porodila ideja :))))

    OdgovoriIzbriši
  8. Jooj ... kok dobra pesmica :))))

    Dekoracija je pa prav šikana ♥ ♥ ♥

    OdgovoriIzbriši
  9. Lepa dekoracija in čarovnička.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx