20. september 2009

Malo naokoli

Sicer je preteklo že ogromno vode odkar smo se vrnili iz našega poletnega popotovanja, vendar obljuba dela dolg in ker sem obljubila slike, jih pač moram objaviti ;)
No, meni se zdi, da je minila že cela večnost odkar smo se vrnili, čeprav sta v resnici minila le slaba 2 meseca.

Najprej smo se namakali v Jadranu, teh slik nisem dodala, ker so pač privatne narave ;), pot nadaljevali čez Italijo in skozi Frejus prišli v Francijo. Tudi iz Francije ni veliko slik za objavo, saj smo pretežni del uživali pri sorodnikih. Seveda pa bi bil greh, da si ne bi ogledali VELIKEGA Le Tour de France 2009, ki je takrat potekal. Moj mož je včasih kolesaril, zato smo imeli zraven še komentatorja ;) Žal smo ujeli le kronometer v Annecy-ju, meni bi bilo ljubše stati ob cesti in navijati za našega Simona Špilaka, ki je vozil za italijanski klub Lampre.

Po ogledu mest v Švici smo se ustavili še v žepni državi Liechtenstein in nadaljevali pot do nemškega Legolanda. Nato pa čez Műnchen in Salzburg domov.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx