6. april 2009

Čas za nekaj sladkega! - It's Candy time!

(dodano /edited on: 7.4.2009)
Prijave so zaključene!
This post is now closed!

Vse že nekaj pečete in delate lušte ;) Pa naj zadiši še iz mojega bloga po .... ustvarjalnem materialu ;)
This is my first Blog Candy.



Če sem že zamudila najino obletnico, kot vzrok za bonbonček, se število obiskovalcev hitro približuje 1000. Pa čeprav števec ni od začetka štel, naj bo to prelomnica ;)

The number of visitors on my Blog is rapidly approaching 1000. Let this be a reason for my Candy ;)

Bonbonček bo vseboval vsakega nekaj:
Candy will contain a little bit of everything:
- odtise štampiljk (stamped images)
- trakove (Ribbons)
- rožice (Flowers)
- razcepke (Brads)
- očesca (Eyelets)
- okrasne biserčke (Gem stones)
- gumbe (Buttons)
- bleščice (Glitter)
- papirje (Papers)




(popravljeno /edited on: 4.4.2009)
Slika je sedaj prava. Brez skrbi, nisem nič vzela, samo dodala ;)
The picture shows the goodies.

Vse kar morate narediti je, da napišete komentar in bonbonček z linkom do sem obelodanite na svojem blogu.
All you have to do is leave a comment and spread the word by putting a link to the Blog candy on your blog.
I will post worldwide.


Čas imate do 6. aprila, žrebala bom naslednji dan.
The draw will close on 6th of April and the winner will be announced on Tuesday 7th April so don't forget to check.

Vso srečo!
Good luck!





Ta post bo ostal na vrhu do ponedeljka 6. aprila.

Novosti si lahko ogledate pod njim.



This post will stay at the top until Monday 6th April

please scroll down for more recent post's.


26 komentarjev:

  1. Čestitke ob približno 1000 obisku ;) Lepe izdelke imaš na svojem blogu, bo treba večkrat sem pokukat. Pa lep pozdrav ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke! Se kar postavim v vrsto za bonbonček in držim pesti, da me izžrebaš :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mhmhm saj veš da sem sladkosneda. Tudi cuker pri ustavrjanju mi paše. Eco linkam na blog :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Moi, šele danes sem odkrila tvoj blog. Žal!!! Ampak od danes naprej ne bom zamudila nobene tvoje objave, sem si že dala na obvezni dnevni seznam.

    Bodi lepo, Tanja

    OdgovoriIzbriši
  5. Zadnje čase se tudi jaz stalno nekaj grebem za bombončke :) Še posebej domače.
    Sem te že dala na svoj blog, v stransko vrstico.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čestitke za broj posjeta.Biće ih još, u to sam sigurna...jer su ti radovi super.
    Kako je tebi prvi Blog Candy, tako je meni prvi da učestvujem.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  7. O, punca. Tud ti bi nas posladkala. Čestitke k številu obiskov. Takoj zdaj te grem vnest v stolpec z candyi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Vauuu tisočka :o))) Ja za tako število bo sladka pogostitev pravšnja :o))) Čestitke ...

    OdgovoriIzbriši
  9. Najlepši je domači bombonček. Sploh, če sem pripomogla h temu, da nas je 1000, ki te obiskujemo....

    OdgovoriIzbriši
  10. Ja, domamači bombonči so najbolj fajn:)..Čestitke !

    OdgovoriIzbriši
  11. Congratulations with your lovely blog!! Thanks for sharing this great candy! Someone, somewhere will be very happy with it...I can only dream it's me! :)

    **your blog is at my 'candy-bar'**

    Greetings & hug,
    Saskia

    OdgovoriIzbriši
  12. Tale bonbonček pa prav prijetno diši in mami! Čestitam za obiskovalce!

    OdgovoriIzbriši
  13. Drago mi je sto sam posetila blog i videla lepe stvri. Sve drugo nije mnogo vazno.
    Najlepse zelje.

    OdgovoriIzbriši
  14. Čudovit bombonček, čestitke in najlepše želje!" Zdaj grem pa hitro objaviti na moj blog! Lp, Moni

    OdgovoriIzbriši
  15. Super bonbonček in lepo , da sem te našla.Imaš lep blog, ki je vreden ogleda. Tako bonbonček, kot blog gresta v mojo stransko vrstico, da se lahko večkrat oglasim:):)

    OdgovoriIzbriši
  16. uuu, kakšen bonbonček:)

    se še jaz postavim v vrsto:)

    OdgovoriIzbriši
  17. čestitke!
    In hvala za možnost prejema tako mamljivega bonbončka!
    Lp, Marna

    OdgovoriIzbriši
  18. Čestitke in kar tako nadaljuj insedaj ko sem poslinila ves tvoj blog si ga bom shranila

    OdgovoriIzbriši
  19. ohhh to pa je res presenecenje....poljub Mia

    OdgovoriIzbriši
  20. Pa me ob samem začetku dneva razveseli tako lep bonbonček.
    Čestitke ! Sedaj se grem amlo sprehajat po blogu. In hvala za možnost sodelovanja.

    OdgovoriIzbriši
  21. Čestitke za štvilo obiskov. Bonbonček je pa tolk sladek, da se postavim v vrsto :)

    OdgovoriIzbriši
  22. Moi, thank you so much for putting me in touch with Maria's blog - the instructions are brilliant - I'm looking forward to trying it out tomorrow. Thanks again, Peta x

    OdgovoriIzbriši
  23. greed is good.
    hočem VSE te trakce in bleščice. Pa še vse tiste rožice in trakce in bleščice, ki jih imaš v predalu.

    Tako zdaj se bom prijavila kot PolonaP, potem še dvakrat pod Anonimno in šer enkrat ko PPolona in Bruahhhhhaaaha, nagrada bo MOJA

    OdgovoriIzbriši
  24. Lovim zadnji dan za rep in se malček, čisto malček sramujem svojega pohlepa, in se zelo zelo tolažim, da smo bikice pač take in da iz svoje kože ne morem :D Tvoj bombonček sem poblogala pravkar na slovonskem blogu.
    Bye, Kitty

    OdgovoriIzbriši
  25. ooo... lovim zadnje ure. ampak vseeno velja, kajne? :) link je nalepljen, borba za candy pa v teku, hehe :D

    OdgovoriIzbriši
  26. ups...sem pa res hitra :)
    Se še jaz postavim v vrsto, link pa tudi dodajam na svoj blog ;)

    OdgovoriIzbriši