16. november 2021

Mavrična snežinka

Velik izziv, res velik.


Nekako mi mavrica na prazničnih voščilnicah ne sede.
Pa so to želele pri 52 CCT in sem sprejela izziv. 
Nisem si pa mislila, da bo tako velik.
Kljub temu, da sem dodala bleščečo strukturno pasto, 
pošpricala s perl barvo in dodala zlat napis na snežinko,
mi ne deluje praznično.
Ne vem, ali je to samo pri meni tako?


Glede na to, da sem se tako namatrala z njo, jo seveda prijavljam na izziv.
 

7 komentarjev:

  1. Voščilnica je sicer fantastična, a tudi meni te barve ravno ne pašejo k zimi in tem praznikom :). A, naloga ti je vsekakor super uspela.

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakor koli, paše ne paše, ti si naredila fantastično voščilnico. Je res lepa, da si se pa namatrala pa verjamem, se vidi, da je bilo na njej veliko dela. Pozdravček in objem Andreja ^

    OdgovoriIzbriši
  3. Res ni tipična praznična barvna kombinacija, ampak ti si se super spopadla z izzivom in končni izdelek je čudovit.

    OdgovoriIzbriši
  4. Your card is simply stunning! It has a very modern feel, and is beautifully presented. Thanks for joining us at 52 Christmas Card Throwdown. Gill, DT

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo si ustvarjala. Hvala, ker z mavričnimi barvami sodeluješ pri 52 CCT challange.

    OdgovoriIzbriši
  6. Wow! A great way to include the rainbow and sow gorgeous! Thank you very much for playing along with us at 52CCT

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx