20. oktober 2021

Miura ori

Na pot mi je prišla zanimiva tehnika zlaganja voščilnice: Miura ori.


Oblekla sem jo s papirji Najlepšega para.


Prvo stran sem okrasila s potonikami, ki sem jih prekrila z bleščicami.
Napis pa odtisnila na zastavico.


Voščilo lahko napišemo na papir izrezan s šablono šestkotnikov.

Lepim v Galerijo in dodajam v Galerijo jesen in zima.



 

3 komentarji:

  1. Martina, že sliši se zapleteno, ko pa pogledam voščilnico pa ti lahko samo zapišem, da si tole super naredila. Kako lepo ti je uspelo izrezati vse tiste majhne delčke pikastega papirja, da se tako lepo prilega. In za piko na i še bleščice.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res deluje vse skupaj zapleteno, ampak učinek je super in nekaj čisto posebneg ain drugačnega. Zelo lepo <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Kakšna krasotica! In wauu to pa je znaimiva in videti zelo zapletena interaktivna voščilnica. Izjemno čudovito ti je uspela, res izgleda fantastično!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx