22. september 2021

Zaspana lisička

Listje "sneži", vendar to ne moti lisičke, ki je zaspala v objemu jeseni. 


Lisičko in bučo sem delno izrezala in jo postavila na mehko travo,
ki sem jo naredila s pomočjo krasnih novih papirjev Najlepšega para.
(Ja, dejansko sem zarezala v papir 😱)


Tukaj se lepše vidi delni izrez.


Iz zlatega papirja izrezan napis sem dala na senco iz paus papirja,
dodala še nekaj zlatih pikic,
ki sem jih izrezala s pomočjo mini šablone, ki bo še kako v uporabi. 
Embosiran napis "v notranjosti" je iz starejših izdaj.

Jutri se začne koledarska jesen, meteorološka pa se je začela že s 1. septembrom. 
Naj zaživi v vseh barvah.

Skoraj bi jo pozabila prijaviti v Galerijo 😀

 

6 komentarjev:

  1. Ooooo kolk navdušena, čudovita voščilnica, odlično kombinirala odtis in delni izrez, listje pa fenomenalnih barv. Lisička resnično počiva v raju:). Pošiljam ti velik objem se slišiva, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Čudovito jesensko listje naletava in delni izrez se mi full dopade. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  3. Všećna zelo...a si ta delni izrez pri Jennifer vidla...ja...ima top ideje...me še čaka, da kaj podnega naredim :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, njeni videi so odlična spodbuda za ustvarjanje.

      Izbriši
    2. Res je, in kok idej ima, ni da ni, res je ustvarjalna in v bistvu res lahko na miljon način uporabiš rezalne šablone, pa štempiljke, pa embossirne srajčke,..na nov način.

      Izbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx