10. junij 2021

Maki v kanglici

Še 1x maki, tokrat sem jih dala v kanglico.


Ta tag mi je tako cart, da je moral zraven.
Dodala sem napis na vrvici in srčke, ki sem si jih sposodila tukaj.

Lepim v Galerijo  in dodajam med novosti

 

5 komentarjev:

  1. O, kako lepo si poskrbeli, da maki ne ovenijo. :-) Čudovita voščilnica in krasna barva cvetov.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna voščilnica. Make si postavila v zalivalko, kjer prav lepo pridejo do izraza.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudoviti maki in odlično pašejo v kanglico.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kositrno kanglico si lepo napolnila s šopkom. Za pikici na i pa dva srčka. Srčkano :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx