28. maj 2021

Maki

Na ozadje, narejeno z gel ploščo in plastično šablono, so pristali maki.


To so tisti, ki nikoli ne ovenijo.
Za napis sem uporabila še četrto možnost, ki jo je Tina spregledala.
Izrezala sem namreč vso cvetje in zelenje, da sem dobila samo senco,
ki sem jo premazala z bleščicami.
Sam napis pa sem še 2x izrezala za dimenzijo.


Podlago sem izrezala s pomočjo šablon za amerikanko

Lepim v Galerijo in dodajam med novosti

4 komentarji:

  1. Čudovita voščilnica z maki in naredila si tudi krasno ozadje. Super ideja, da si odrezala cvetove pri senci napisa... Zelo uporabno.

    OdgovoriIzbriši
  2. Maki nekaterim cvetijo tudi med potepanjem😉- senca pod napisom pa super izpade. Lp Andreja

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako lepo so zacveteli maki pri tebi in barve, ki si jih uporabila jih tako lepo poudarijo.
    Tale napis je super uporaben, tudi sama sem že odstranila cvetove, pa tudi delno (le nekatere). Od kar je napis pri meni, ga kar naprej uporabljam - z najlepšimi željami, res tako lepo zveni :-)
    Se poslavljam ... z najlepšimi željami za tvoj prihajajoči junij, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Prekrasno ozadje za make si naredila...ne, ne nisem psregledala...samo nisem bila zadovoljna z mojim rezanjem in sem potem to opustila kot možnost ;-)))) Tebi pa je svetovno uspelo!!!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx