5. marec 2021

Koala

 Bolj pogumno (beri: veliko prej 😂) sem se lotila naslednje delavnice.


Tokrat sem barvala koalo na drevesu.
Z morjem, oblaki in nebom nisem 100% zadovoljna, 
lahko pa vedno znova ponovim vajo in izboljšam.

5 komentarjev:

  1. Tebi gre tole barvanje odlično od rok. Sem čisto navdušena <3. Sploh ni videti, da gre za štampiljke ampak umetniško risanje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Seveda si lahko zadovoljna, super je. Itak si hotela tko naredit in ti je ratal 😉. Lp🤗

    OdgovoriIzbriši
  3. Ma itaq, da si lahko zadovoljna - svetovno je :) :) :)!

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je fantastična. Super ti gre :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovito! Navdušena tako nad koalo kot morsko deklico. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx