3. februar 2021

Barvice

Kar naprej se mi pojavljajo mavrice pri ustvarjanju.


Tako sem morala tudi te barvice narediti v vseh barvah.

Lepim v Galerijo (barvice)

 

7 komentarjev:

  1. Si me s svojim ozadjem spomnila, da imam jaz tudi to šablono :) morda jo bo treba uporabiti :)
    Sicer pa si naredila zelo lepo voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  2. Sama zelo rada posežem po barvicah in ja, prav zanimivo si jih umestila na voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  3. Odlična kombinacija in uporaba tele Tinine šablone. Tema je pa v teh še posebno aktualna, top ideja!

    OdgovoriIzbriši
  4. Pa te res vleče k navrici😉, tudi ta verzija je super in zelo domiselna. Objem Andreja

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako mi je všeč mavrica iz barvic :-D!!!! Čudovita voščilnica...

    OdgovoriIzbriši
  6. Barve me vedno pritegnejo. Nadvse luštno si ujela mavrico. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovite barve svinčnikov :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx