13. november 2020

Novoletne - z obeskom II

Še ena z obeskom, ki pa ga tokrat ne moreš sneti.


Podlago sem izrezala in poštempljala z zlato.
Obesek sem izrezala iz svetlečega papirja, notranjost pa je narejena s pomočjo bleščic. 
 

Lepim v Galerijo in med novosti.

4 komentarji:

  1. Sem pokukala k tebi in ti bom pustila komentar:))) - lepo si zapolnila notranjost okraska (bom ob priliki kopirala:))), zanimivo pa si tudi pripravila ozadje, pa še blešči se - super. Pošiljam ti velik objem in se slišiva<3, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako brezčasno lepa je...bleščice pa ji dajo krasen praznični sijaj.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, tudi meni je padla v oči notranjost bunkice :) Pa ozadje z zlatim napisom je fantastično.

    OdgovoriIzbriši
  4. Kako fnatastično deluej celota s toliko elementi - res znaš z detajli :).

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx