5. januar 2020

Mandale

Tudi te mandale so nastale s pomočjo šablone.
Od prejšnjih se razlikujejo v tem, da so enobarvne.
(opozorilo: objava je dolga :D

Prva je zlata na belem papirju, ki pa ni kvadratne oblike.
Tudi tako lahko naredimo mandalo ali venček, le označiti si je treba kot,
ki bo vedno sedel v šablono.



Voščilo sem poudarila z dvema tankima trakovoma iz zlatega papirja.
Za lesk sem dodala kristalčke.
Lepim med novosti.


Druga je v bakreni barvi na kvadratni osnovi.


Okvir sem izrezala iz bakrenega perl papirja in tudi tukaj dodala kristale.


Tretja je v beli barvi na kraft papirju. 

Mandalo sem malo zamaknila, dodala kristale in napis.



Tudi četrta je na kraft papirju, v zlati barvi.


Podložila sem jo z zlatim papirjem in z zlato tudi odtisnila napis


Tokrat sem namesto kristalčkov dodala zlate tekoče perlice.


V prejšnji objavi sem obljubila, da pokažem kako pohitrimo izdelavo mandal.
Seveda je zato potrebno nekaj priprav.

Najprej sem s črno odtisnila vzorec, ki mi je bil všeč. 


Nato sem na vzorec v mistiju postavila štampiljke na njihovo mesto tako,
da se niso prekrivale.


Praktično je seveda, če potem vse skupaj odtisnemo z eno barvo, 
tako kot sem na teh svojih voščilnicah, ni pa nujno.

Če smo hitre, lahko tudi vsako štampiljko posebej obarvamo s svojo barvo.

Ali pa naredimo takšno "mavrico" iz 8 barv (toliko je namreč korakov za izdelavo).


V vsakem obratu sem uporabila drugo barvo mavrice.
Napis sem 3x izrezala iz belega papirja, nato pa še iz modrega,
ki je služil tudi za podlago.
Nato sem ga premazala z markerjem z bleščicami in seveda dodala kristalčke :D
Lepim v Galerijo.

Hvala, da ste se prebili skozi celotno objavo.

13 komentarjev:

  1. Vse so čudovite. Ena lepša od druge.

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasne so. To bi bilo luštno tudi za barvati 😊

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako mi je všeč barvna, nekako si predstavljam, da si kar veliko čistila štampiljke v procesu izdelovanja, ampak se splača. Pa še take ujemajoče bolj nežne barve so mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si mi pa res pravi vzor ustvarjalnosti. Koliko različnih voščilnic si ustvarila na čisto poseben način. Bravo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite mandale,
    lep sončen pozdravček Tamara

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz bi obupala preden bi dokončala eno ti pa si jih naredila za celo serijo -res so čudovite, zadnja v mavričnih odtenkih pa je TOP :).

    OdgovoriIzbriši
  7. Enkratne so in vsaka mojstrovina zase.

    OdgovoriIzbriši
  8. To pa je kar nekaj štemplanja in sestavljanja.
    Vsaka zase je lepa. Težko bi se odločila katero bi postavila na prvo mesto.

    OdgovoriIzbriši
  9. Z eno besedo? Fantastično.
    Hvala za vse nasvete. Ostajam z odprtimi usti. :-)

    OdgovoriIzbriši
  10. Tole pa ni bila objava v tvojem stilu...Kratko in sladko!!!! Mandale so čudovite, nasveti bodo tudi prišli prav...sem jo ravno včeraj kupila v Rayherju...bo pač treba probat in še parkrat prebrat tvojo objavo....Si mojstrica!!!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Si se že specializirala za mandale. Odlično ti gre, ena je lepša kot druga. Prišparaj kakšno do septembra :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Dolga objava? Če je podkrepljena s slikami, sploh ni dolga. Krasne voščilnice. Zadnja barvna paleta mi je pa sploh všeč.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx