2. december 2019

Pingvina

Bliža se dan, ko jih bo treba poslati,
zato malo finiširam.


Ta prikupna pingvina sem pobarvala s Copici,
dodala okrogli napis,
ozadje pa malo osenčila in poštempljala s snežinkami.


Še enih par jih potrebujem, potem pa sledi pisanje naslovov.
Bo treba pohiteti, saj jih veliko potuje čez mejo.

Takole pa smo pri nas dočakali veseli december.

V vasi smo že v soboto postavili in vklopili praznične luči.

smrečke

pri starem mlinu

krogle
(Zanimivo kako se je s svetlobo poigral moj mobi :D 

V prazničnem vzdušju sem okrasila tudi našo sibirsko jelko.
 
Taka nas bo razveseljevala ves december.

Včeraj pa smo prižgali prvo svečko na adventnem venčku
(domača izdelava)
Ga prijavljam v Matuljčicin veselodecembrski izziv,
pa tudi na izziv pri Magdi.

Tako le videti v temi.

Okrasila pa sem tudi vejo in sicer z belimi božičnimi zvezdami.

Ta aranžma pa prijavljam v prvi izziv v Veseli hiški.

11 komentarjev:

  1. Le kje naj začnem, ko pa je vse tako lepo. Ta dva pingvinčka sta tako lepa, sploh ko ju ti tako lepo dodelaš. Čez naravno ga pa ni, tvoj venček me je res navdušil. Ko pa sem videla kako lep aranžma si naredila, se je pa moje navdušenje še povečalo. Čudovito praznično vas imate in želim ti veliko veselo decembrskega praznično obarvanega vzdušja.

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako lepo imate pri vas na vasi in pri vas doma! Pingvinčka sta me naravnost očarala. :-) Okrašena veja je čudovita. Zelo mi je všeč kombinacija papirčkov in naravnih materialov. Hvala, ker z njo sodeluješ v Veseli hiški.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovito je pri vas doma in okoli vas. Naj vse lučke svetijo in ogrevajo tako kot ljubezen med simpatičnima pingvinoma.

    OdgovoriIzbriši
  4. O kako lep post. Najprej sta me navdušila pingvinčka, potem vse lučke nato pa še domača dekoracija. Zelo lepo je pri vas.

    OdgovoriIzbriši
  5. Tudi mene si navdušila z pingulingutoma, ampak tvoja veja je pa TOP :). Lepo si dekorirala pri vas :).

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako lepo se pri vas že vse sveti. Zelo luštna je tudi voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Krasni izdelki in poslikava prazničnega vzdušja. Naj bo tako cel mesec in še naprej. Hvala, ker sodeluješ tudi pri meni in še vabljena.

    OdgovoriIzbriši
  8. Kako zelo prikupna pingvinčka. Zelo lepa voščilnica.
    Navdušena tudi nad vso dekoracojo. Aranžma, ki si ga prijavila v Veselo hiško je tako prazničen in pravljičen. Hvala, da si se nam pridružila, pridi spet :)

    OdgovoriIzbriši
  9. Božansko!!! Sem morala kar nekajkrat gor in dol, da sem si vse dobro ogledala.
    Fantastično si okrasila svoj dom.

    OdgovoriIzbriši
  10. Kako zelo praznično je pri tebi Martina in okrog tebe - sijoče, nežno in pravljično lepo!
    Mi je pa tvoja okrašena veja najbolj padla v oči - čarobna je, morda tudi zato, ker jo deliš z nami v Veseli hiški.
    Naj se praznično vzdušje pri tebi nadaljuje in nadaljuje, Majda

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako čudovito praznično vzdušje je že čutiti pri vas . Zelo lepo imate okrašeno. Krasna pingvina, venček čisto po mojem okusu in zelo lepo dekorirana veja. Hvala, ker z njo sodeluješ pri nas v Veseli hiški. Pozdrav Janja

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx