16. november 2019

Delni izrezi

Spet ena super tehnika, s katero me je navdušila Jennifer.
Zahteva malo več natančnosti, se pa splača.


 En del voščilnice izrežemo s šablono za ozadje. 
Tako dobimo na sprednji strani neke vrste čipko, skozi katero se vidi v notranjost.
Okrasila sem jo s snežinko, isti papir pa sem tudi podložila v notranjosti.
Napis sem odtisnila z oxidom.


Pa ni ostalo le pri eni.
Tokrat sem izbrala tradicionalne barve rdečo in zeleno.
Izrezala božično zvezdo in napis.


Uporabljala sem perl barvni papir, da se lepo lesketa.


Lepim v Galerijo in med novosti.

6 komentarjev:

  1. Obe sta čudoviti. Prva, verjetno zaradi barve vodi pri meni. Lepo ustvarjaj.

    OdgovoriIzbriši
  2. Res krasni obe. Sem si ogledala tudi prejšnjič video in me je navdušila. Kot praviš, je potrebna natančnost. Ti s tem nisi imela problema.

    OdgovoriIzbriši
  3. Natančnosti ti ni manjkalo in naredila si krasni voščilnici.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ti si doktorica natančnosti - svetovni sta obe, ampak prva je barvna zmagovalka :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Vau, kako to super zgleda! Obe voščilnici sta mi zelo všeč, ampak prva zmaga z motivom in barvo. Vidim, da ti roka niti malo ne trepeta. :-) Čista perfekcija in demonstracija natančnosti.

    OdgovoriIzbriši
  6. Kako izbirati me dvema tako popolnima... Ah jaz pa rečem obe izjemni! ♥

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx