9. maj 2019

Zate

Po dolgem času mi je uspelo narediti voščilnico za izziv Ko me inspirira.


Inspiracija je bila prikupna Darjina voščilnica z magnolijami.


Moj osrednji del je napis ZATE.
Podlago sem najprej poštempljala, nato izrezala napis in ga, 
podloženega z modro moos gumo, vrnila na svoje mesto.


Dodala sem še trak in nanj prilepila izrezano voščilo.


6 komentarjev:

  1. Uuuu, super je! Krasno si poudarila napis...

    OdgovoriIzbriši
  2. O, kako vrhunsko tole izpade...čisto sem navdušena!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. ooo, krasno si z napisi poštempljala ozadje in privzdignila besedo zate. Super voščilnica in zelo sem vesela, da si se pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super si tole izpeljala. :-) Čisto nobena stvar na voščilnici ni odveč ali na napačnem mestu. Popolna je! :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Dobro si se "spopadla" z izzivom in naredila enkratno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx