4. april 2018

CRAFTalnica - medved

 Tokratni izziv pri CRAFTalnici je izbrala Andreja,
ki želi, da naj bo na izdelku

"medvedek"

Rade bi videle vaše izdelke, kjer bo osrednji motiv medvedek. 

Sama sem uporabila sponzorjevo štampiljko pande,
ki je ni bilo treba veliko barvati :D


Za ozadje sem uporabila kar napis in pa najsvetlejšo barvo na ombre blazinici.
Bel list sem izrezala z valovitim pravokotnikom,
balone pa sem si sposodila pri slončku
in jih tudi pobarvala s Copici.
Lepim v Galerijo.


Ne pozabite pokukati še k 
AndrejiLili ter naši mesečni gostji Valentini.

Sponzor tega meseca je Fräulein Erdbeerli.

14 komentarjev:

  1. vau, super simpatičen medo, pa še v krasni modri!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jej, kako simpatična voščilnica! Primerna je za rojstni dan katere koli starosti. :-) Super motiv pande. Všeč mi je blazinica. Lepe modre barve.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martina, super si se znašla z napisom in tako naredila lepo ozadje :-)) Všeč mi je tvoja panda z baloni. Očitno je bila večini všeč tokrat turkizna barva ... kot, da bi se zmenile, zanimivo kajne .-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica s simpatično pando.

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepo ozadje za simpatično pando.
    Lp

    OdgovoriIzbriši
  6. Vesela in simpatična panda uživa na tvojem krasnem ozadju.

    OdgovoriIzbriši
  7. Martina, pande so tako ljubka verzija medvedov in sem vesela, da si jo izbrala za izziv...tvoja voščilnica mi je krasna!

    OdgovoriIzbriši
  8. Prav luštna pandica. Lepo si jo uporabila na svoji voščilnici, prevzelo pa me je predvsem čudovito ozadje.

    OdgovoriIzbriši
  9. Ta tvoj medved pa kar kliče po objemu in veselju ob snidenju oz. praznovanju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Luštna in igriva voščilnica. Zelo so mi všeč vsi odtenki modre!

    OdgovoriIzbriši
  11. Kako prikupna je tale tvoj pandica. Ozadje pa tudi krasno.

    OdgovoriIzbriši
  12. Krasno ozadje in cela voščilnica. Mogoče mi uspe ustvarit kakšno voščilnico.

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja luštna voščilnica za rojstni dan, simpatična panda z baloni in super ozadje!

    OdgovoriIzbriši
  14. Pa mi je le uspelo priti tudi do tebe. Pande so res ljubki medvedki in tvoja voščilnica je tako zelo simpatična. :) Te ombre blazinice so mi zelo všeč, pa jih nikjer več ne najdem. Všeč mi je tvoja barvna kombinacija v turkizno modri ter ozadje sestavljeno iz napisa.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx