28. september 2017

Vrtnica za rojstni dan

Roza vrtnica za rojstni dan.


Odtisnila sem jo na akvarelni papir in belo embosirala.
To tehniko pogosto uporablja tudi Vladka,
kadar barva z akvarelnimi barvami.
Vrtnico in liste sem izrezala in jih postavila
na suho embosirano podlago.
Z belo sem embosirala tudi napis
in ga oblikovala v zastavico.


Preprosta voščilnica je ponesla naše dobre želje.

10 komentarjev:

  1. Lepo si jo sestavila. Všeč mi je belo embosirano ozadje in bogat cvet, ki si ga krasno pobarvala. Lp

    OdgovoriIzbriši
  2. Krasna vrtnica in čudovito ozadje. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  3. Že z barvanjem je bilo verjetno kar nekaj dela. Ampak, da si šla vrtnico izrezovat, pa je višek pridnosti! :-) In še končna ocena: Voščilnica s prelepo pobarvanim cvetom je fantastična!

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita vrtnica, zelo lepo si jo pobarvala.
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Kako lepo paše ta vrtnica na to snežno belino. Izbira barve je fantastična.

    OdgovoriIzbriši
  6. Nežno in romantično. Cvet lepo izstopa iz belega ozadja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Just for you - krasno krasna je!
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  8. uauu kakšen učinek..tole belo embosiranje je super, ker se potem tudi tako fino barva. Prelepa je!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako lepo pride do izraza na beli podlagi in krasno si jo pobarvala. Ta tehnika mi je res zelo ljuba. Hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  10. Martina, zelo lepo si sestavila voščilnico :-)) Všeč mi je belo embosirano ozadje in bogat cvet, ki si ga krasno pobarvala.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx