23. avgust 2017

CRAFTalnica - okvir

Nov izziv pri CRAFTalnici se glasi

okvir
na voščilnici.

Moja voščilnica je sila preprosta.


Novo MFT štampiljko sem z 
belim prahom embosirala na paus papir,
ki sem ga uokvirila z belim okvirjem,
Ker nisem hotela lepega vzorca preveč zakriti,
sem dodala le še izrez voščila, ki ga nosita ptička
in pa odtisnila preostali del voščila na okvir.
Voščilnico lepim v Galerijo.


Pa poglejmo kakšne okvirje so naredile
AndrejaLili in Tanja ,
ter naša mesečna gostja Milka.

12 komentarjev:

  1. Čudovita voščilnica ! Osrednji motiv je prekrasen...

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav je, da si pustila osrednji del nedotaknjen in je tako krasen vzorec lepo prišel do izraza. Krasna je.

    OdgovoriIzbriši
  3. vau, prekrasna, tako čudovit vzorec.

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je pa tale tvoja preprosta voščilnica noro všeč. Embosiran vzorec je čudovit. Sedi! 5. :-)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Martina, kako zelo lepo si poudarila ta lepi vzorec...čudovita je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tvoja "preprostost" je super, saj si izbrala lep osrednji motiv v lepih barvah in seveda ga je okvir samo povdaril. Voščilo pa sta ptička tudi lepo umaknila v kot, da se vse lepo vidi:). Lep pozdrav od mene, ki sem bila nekaj časa v "ilegali":), Andreja

    OdgovoriIzbriši
  7. Ravno to mi je všeč pri tebi, da znaš tako lepo sestaviti voščilnico in poudariti bistvo z ravno prav dodanega. Meni je voščilnica fenomenalna.

    OdgovoriIzbriši
  8. Krasna je, zelo mi je všeč. Ta štempiljka je super.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovita je. Osrednji motiv je fantastičen😍😍.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  10. Zelo lepo in elegantno izpade ta odtis na paus papirju in takole uokvirjen zgleda kot slika. Lepa je.

    OdgovoriIzbriši
  11. Martina, tvoja voščilnica je sila preprosta, vendar silno lepo narejena :-)) Izbrala si krasne barve in seveda naredila lep okvir.

    OdgovoriIzbriši
  12. Martina, čudovita je!!! Zelo so mi všeč nežne barve ki si jih uporabila, štempiljka, okvir, dizajn... Super voščilnica!!! :o)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx