2. junij 2017

Rojstnodnevna

Maja je praznovala rojstni dan Helena. 
Njej je bila namenjena tale voščilnica.


Osnova je narejena z Ecoline barvami.
Nanjo sem prilepila izrez rože in odštempljala napisala voščilo.
(se opravičujem za zmedo)
Zato jo lepim v Galerijo.

Takole pa sem s tablicami opremila svoj zeliščni kotiček.
Tablice so iz Tedyja. Nanje je prilepljena ščipalka,
ki sem jo pritrdila na palčko.


Meni so tako cartkani :D



14 komentarjev:

  1. Vsekakor si razveselila Heleno s to pisano voščilnico na katero si dodala še svoj "podpis" s to čudovito pisavo. Te tvoje tablice sem pa občudovala že na Instagramu in še s tvojo lepo pisavo so ozaljšane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Lepo si se potrudila za Heleno. Komaj čakam, da eno lepo dobim tudi jaz 😍.
    Pa kako fajn si opremila lončke z zelišči. Super si uporabila tablice, tudi meni je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovit zeliščni kotiček, si kar predstavljam, kako v njem diši... pa še cartkano je vse skupaj, se strinjam! Voščilnica pa tudi - barve, barve, barve in tvoja čudovita pisava.
    Prijeten vikend ti želim, Majda

    OdgovoriIzbriši
  4. Čudovita voščilnica je nastala za Heleno. Tvoj zeliščni vrtek pa me je itak čisto očaral, tako dobro izpade tvoja pisava na teh tablicah.

    OdgovoriIzbriši
  5. Napis je odštempljan. Se opravičujem, da sem zavajala ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovito pisano voščilnico si izdelala za Heleno. S tole krasno štampiljko NP pa hitro zavedeš tiste, ki poznamo tvojo kaligrafijo. 😁 Saj bi "peš" znala tako napisati. 😁 Nad tvojim zeliščnim vrtičkom sem pa čisto navdušena. S tablicami si zadela žebljico na glavico. 😁 Fantastično!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ooo, kako lepo imaš urejen zeliščni vrtiček. V njegovi bližini zagotovo nadvse omamno diši. Krasnih barv je tudi voščilnica. Lp

    OdgovoriIzbriši
  8. Helena je dobila pozitivno voščilo, ki ima s tvojo pisavo dodano vrednost. Ob tvojem zališčnem vrtu sem pa tudi čisto navdušena, bom šla na "lov za tablicami:)". Še dobro, da si povedala, da so naštempljane, kajti mirno bi ti tudi verjele, da je tvoje ročno delo. Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  9. Ja, ta pisana, vesela in razigrana je moja :) Moi, barve so v živo še bolj enkratne. Hvala.
    Tablice z napisi zelišč so enkratne.

    OdgovoriIzbriši
  10. Iiii, nekoc si tudi jaz zelim imeti tak koticek zelisc! Perfektno si ga uredila! Voscilnica za Heleno je prelepa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Helena je bila zadovoljna....se ne čudim zakaj!!!??? Kar se pa pisave tiče....tvoja je točno taka ali pa še lepša, zato ni bilo nič zavajanja.....me pa čudi, da sploh še primeš za štampiljko??.....če bi jaz znala tako lepo pisat, bi jih zmetala v kontejner.
    Palčke so res lušne, še bolj pa se mi dopadejo podstavki, ki jih imaš na kolesih.

    OdgovoriIzbriši
  12. Zelo lepo voščilnico si naredila.
    Tvoja zelišča so mi pa še posebej všeč, lepo in elegantno si jih označila.

    OdgovoriIzbriši
  13. Luštna! Zelo mi je všeč pisava napisa.
    Tudi zelišča si lepo "okrasila" :)

    OdgovoriIzbriši
  14. kako krasne barve in kako krasen kotiček z zelišči!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx