5. april 2017

CRAFTalnica - angleški napis

14 dni hitro mine in že je tu nov izziv pri CRATFalnici.
Izbrala ga je Tina in sicer je potrebno narediti voščilnico z

angleškim napisom.

Pred kratkim sem videla ta napis na voščilnici 
in se mi je zdel tako super.


Nanj sem se spomnila, 
ko sem tuhtala kaj bi naredila prijatelju za njegovo okroglo.
Ker rad kolesari, je prišlo kolo, 
ki mi ga je podarila Magda, še kako prav.
Embosirala sem ga s srebrnim prahom,
da se lepo sveti v soncu.
Oblačke sem podistressala kar z Oxidom.
Za napis sem uporabila Tinino dvojno zastavico,
travo pa se izsekala s punčerjem.
Voščilnico lepim v Galerijo.


V notranjosti se si sposodila Majdino idejo,
ki mi je bila tako všeč.
Upam, da mi Majda ne zameri ;)


Poglejte še k
AndrejiLiliTanji in Tini,
pa k naši novi mesečni gostji Kaji.

11 komentarjev:

  1. Zelo lepa voščilnica in tale ideja z Majdinim napisom je res svetovna.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha ha, dobra je ta s šmrkavcem :) In tvoje ozadje je tako super puhasto s temi oblački, zelo lepo. Skladno si vse izdelala in kar se mene tiče bi se takoj podala na kolo in po dolgem in počez.

    OdgovoriIzbriši
  3. Res smešno, tudi meni takšne stvari takoj padejo v oči, če je pa dobra fora, ta Majdin napis namreč. Samo sonček mora prit čez oblake in gremo na kolo. Čudovita voščilnica, tvojo pisavo pa itak tako hvalimo, ni čudno, da si najvišja na skupinsk sliki iz srečanja. Kar je res je res. Lp.

    OdgovoriIzbriši
  4. Super voščilnica. Napis je popoln tako in drugače.

    OdgovoriIzbriši
  5. Zmaga ročno izdelan napis in svetovni hec s šmrkavcem...A zato si tako visoka?????? Jaz reva pa čisto na tleh:-))

    OdgovoriIzbriši
  6. Mene so tudi puhasti oblački navdušili. :) Tako lepi so na tvoji voščilnici, da se jim ne mudi na nebo. Tvoji napisi so pa tako vedno fantastični. Super je ko lahko navdih najdemo pri naših ustvarjalkah. Tale smešen napis je res vrhunski. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako je lepa! Me spomni na mojega očija, ki tako rad kolesari, da si bom tudi sama mogla kmalu kupiti šablono/štampiljko kolesa. :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Svetovno lepa...notranjost pa čista desetka!!!

    OdgovoriIzbriši
  9. Najprej sem mislila, da je ozadje potiskan papir :) Oblake si res perfektno naredila. Vsa scena kar kliče po gibanju in uživanju.

    OdgovoriIzbriši
  10. Krasno si spedenala voščilnico za Abrahamovca- smrkavca. Hahaha, noro fajn zapis. Si ga je vredno zapomnit 😆.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  11. Tokrat grem pa od zadaj naprej. :-)) Napis okoli slike slavljenca je namreč prva liga. Od srca sem se nasmejala. Nazaj k resnim stvarem... Voščilnica je svetovna, s super napisom, tvoja pisava pa za čisto desetko. :-)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx