15. december 2016

Slonček z metulji

Nekaj voščilnic za otroke.


Za različne priložnosti.


Ta slonček, ki piha metuljčke v obliki srca je že znan motiv. 


Ker mi je všeč, ga še kar uporabljam ;) 


Pa še ena za rojstni dan. 


Tudi Sreča je Tinina, zato lepim v Galerijo.

11 komentarjev:

  1. A ti je že dolgčas, da si začela z otroškimi na zalogo? Pridi meni pomagat, jaz imam še velik minus :) Krasne so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Te slone boš "prodala" velikim in malim otrokom...tako so cart, moj komentar na vse to bi bil samo: ena lepa slonja farma je v Pišecah.

    OdgovoriIzbriši
  3. Žal sem pri tebi morala odpreti čisto nov google profil, ki je čisto prazen (zakaj, ne vem, ker imam na svojem naložen cel blog, ta je pa čisto prazen)...drugače pri tebi niso možni komentarji. Ima mogoče še katera s tem problem (ampak samo na Martininem blogu, pri drugih teh problemov nimam)????

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Mojca, da si si samo zame odprla nov račun. Res ne vem zakaj te moj blog ne mara :(
      Slonje družina pa je že zdavnaj odšla svojim domovom naproti.

      Izbriši
  4. Teh slončkov se človek res ne more naveličati. Zelo lušne so.

    OdgovoriIzbriši
  5. Slončki so res hudo simpatični in sedaj si me spomnila, da sem nanj kar malo pozabila:(, ali bo tudi ta revež moral zboleti kot žirafica, da ga bom dala v prvi plan:). Luštni si prav vsi po vrsti, pa naj pihajo kar hočejo:) Pošiljam ti en topel pozdravček, Andreja
    p.s.: ječmen požet:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Slončki so res krasni in zelo lepe voščilnice si izdelala :-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx