3. november 2016

Očala

Idejo sem že videla pri Sonji in mi je bila tako všeč,
da sem si jo zapomnila ;) 

Očala sem izrezala iz barvnega kartona.
Napis je sprintan na moder karton,
ki je izrezan z MFT šablono.
Podlago pa sem poštempljala s pisavo,
da belina ni tako bodla v oči ;)


Prijavljam na izziv
MFT Card Challenges - Color Challenge

16 komentarjev:

  1. Res dobra ideja. Tole si bom shranila tudi zaradi preizkusa vida, ona zadnja vrstica je že kriza zame. Čudovito si izdelala voščilnico, čisto meni ne kožo oziroma oči je pisana.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. VIDIM!!!!! Tudi zadnjo vrstico brez očal....fino...ozdravljena za vedno....ja itak...o tem lahko samo sanjam. Je pa fino, da lahko tudi na ta način preizkusim svoj vid. Krasna je.

      Izbriši
  2. Svetovna! Lušno si razporedila očala okoli napisa. Tudi jaz vidim spodnjo vrstico. Z majhno pomočjo ene tistih pripravic na tvoji voščilnici. :-))

    OdgovoriIzbriši
  3. Ha, ha, odlična za preizkus vida, še dobro da ni še zvočna:))). Super ideja, ki bo shranjena tudi pri meni (saj kopiranja niso prepovedana, kajne?). Je pa res fino, da si spodnji papir malo "poštemljala", tako se človek za tisto belino ne zmeni in se posveti le branju črk:)). Lep pozdrav in na "VIDENJE", Andreja

    OdgovoriIzbriši
  4. Svetovna je, odlično za preizkus vida. Super si jo izdelala.

    OdgovoriIzbriši
  5. O kako kul voščilnica! Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja! In všeč mi je tvoja barvna kombinacija. Mislim, da imam sama enake šablone očal, pa jih ne uspem uporabit, tako, da bi prišle do izraza. Tebi je pa super uspelo.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj, Anja, mi poveš kdo je proizvajalec. Nimam nič napisano, pa sem jih iskala in ne najdem.

      Izbriši
  7. Moje so tele od Taylored Expressions:
    https://www.tayloredexpressions.com/dies/collection/little-bits/little-bits-eyeglasses.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Anja, tudi moje ;) Zdaj si bom zapisala ;)

      Izbriši
  8. Kul ideja. Tudi, če si si jo malo sposodila. Vir si korektno navedla in jo po svoje super interpretirala ;-). Super so tudi očalca. Mi je zelo všeč, ker je malo drugačna.

    OdgovoriIzbriši
  9. Aaa kako fajn! Zelo mi je všeč, pa barvna kombinacija tudi! Odlično!

    OdgovoriIzbriši
  10. Čudovita je :-)) Krasno si razporedila očala okoli napisa.

    OdgovoriIzbriši
  11. Čudovita je :-)) Krasno si razporedila očala okoli napisa.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx