9. marec 2016

Ombre ozadje

Spet sem se igrala z destressi.
Tokrat sem dobila vzorec s pomočjo maske.
Najprej sem rahlo nanašala distress inke na podlago 
(od rdečega, oranžnega do rumenega)
in pustila zgornji rob bel.
Nato sem osnovo prekrila s šablono
in še enkrat nanašala iste barve,
ki so tokrat poglobile barve, kjer ni bilo maske.


Ko sem masko odstranila,
sem še vse malo pošpricala z vodo.
Še napis in gumbek, več ni treba, 
da se podlaga preveč ne zakrije.

Drugo sem delala na enak način,
le da sem barvala vso podlago.


Idejo sem našla tukaj.

Prijavljam na izziv SSS - Make your own Background

22 komentarjev:

  1. Moi, pri tebi kar žari od toplih sončnih barv. Prav lepo pogreje. Zanimive tehnike, hvala da jih deliš.

    OdgovoriIzbriši
  2. In kako naj jaz zdržim do petih popoldne, da tole sprobam? Fantastičem efekt si dosegla z masko im špricamjem. Hvala za natančno razlago. Res je škoda zakrivati krasno ozadje

    OdgovoriIzbriši
  3. Prekrasno ozadje si ustvarila. Obe voščilnici sta mi zelo všeč in res bi bilo škoda zakrivati to ozadje. Krasno!

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe varziji sta mi zelo všeč. Sonjo si pa res podražila :) jo že vidim kako komaj čaka, da pride domov v svoj kotiček :))

    OdgovoriIzbriši
  5. Čisto si padla med te krasne barve in prelivanje le-teh. Zelo lepo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa še čestitke za TOP 3 v Craftalnici :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Zanimiva tehnika.Vsekakor jo bo treba sprobati.

    OdgovoriIzbriši
  8. Moi, čudovit prehod med barvami. Tako mehko in nežno. Všeč mi je, ker si tokrat dala prednost krasnemu ozadju in so dodatki skromni.

    OdgovoriIzbriši
  9. Čudovito ozadje, lepa kombinacija barv. Lepa razlaga, zdaj pa veselo na delo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Skrbnik spletnega dnevnika je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  11. Tole je pa spet nekaj lepega in polno energije.
    Čestitke za TOP3, res si zaslužiš. Lp

    OdgovoriIzbriši
  12. Ponovno krasno ozadje in barve. Zelo lepi voščilnici. Lp

    OdgovoriIzbriši
  13. Najprej čestitke za TOP 3....sem kar čutila , da bo tvoja med njimi, ker je res nekaj posebnega. Barvna bomba pa bi lahko bil komentar na tole tvoje igranje ...zanimiv efekt dvakratnega barvanja...joj, koliko stvari bom morala še probat. čao

    OdgovoriIzbriši
  14. Se kar pridružujem dekletom glede izbora TOP3. Tudi jaz sem te videla v ožjem izboru in seveda iskrene čestitke za to. Tale ombre je pa vrhunska. Že kar nekaj tvojih objav sem si dala med priljubljene, da bom tudi jaz naredila to in ono, pa še vedno nič. Tudi ta je nekaj posebnega in hvala za link. Morda pa se tokrat le "okužim".

    OdgovoriIzbriši
  15. Hvala za čestitke.
    Upam, da sem te okužla, ker te je res enostavno delat. Rahlo podistresaš in daš masko čez in še 1x. Enostavno.
    Pa pokaži kaj je nastalo ;)

    OdgovoriIzbriši
  16. prekrasni ombe živahnih barv, mojstrica si!

    OdgovoriIzbriši
  17. Super ozadje, lep prehod med barvami, takole vidim koliko enih tehnik, ki se jih sama ne lotim.. In res- napis in gumbek- popolnoma dovolj.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx