26. februar 2016

Penzija

Za znanko, ki gre letos v penzijo,
sem naredila voščilo.


 Se mi zdi, da so moji prsti kar malo okorni,
ko sem po tolkem času spet barvala s Copici.


Voščilnica je samostoječa.
Za ozadje sem uporabila potiskan papir,
čez pa sem dala izrez.


Krasila sem s trakom in mašnico, ki sem ji dodala gumb,
na drugi strani pa je šopek rož.


Tale Mo Manning digi štampiljka,
ki prikazuje Bello, ki skače v zrak od veselja,
se mi je zdela prava za tak korak.

Prijavljam jo na izziv pri CRAFTalnici: punčke


Napis sem videla pri Sanji in se mi je zdel čudovit.
Sprintala sem ga na papir,
ki sem ga potem izrezala z isto šablono kot na prvi strani.



Še nasvet:
Majhne delčke pri izrezih lahko odstranimo kar z zobno ščetko.
Tale moja mi služi tudi za špricanje drobnih kapljic na papir ;)

21 komentarjev:

  1. Tale pa tako skače od veselje, da jo bo kmalu odneslo iz voščilnice. Saj bi tudi jaz tako :)) Mislim, da se nič kaj ne pozna, da že dolgo nisi barvala s copici. Lepa čestitka je. In tale nasvet s ščetko je odličen. Hvala.

    OdgovoriIzbriši
  2. Ooo, super nasvet za ščetko. Najprej sem mislila, da je fotografski pripomoček :)
    Krasen motiv za skok v penzijo. Čudovito pobarvan in lepa voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  3. Čudovita je. Poskočno Bello si krasno pobarvala in voščilnica kot celota je zelo lepa. Za idejo z zobno krtačko, sem ti pa zelo hvaležna :). Lp

    OdgovoriIzbriši
  4. Krasno voščilnico si naredila z zanimivim in veselim motivom.

    OdgovoriIzbriši
  5. Motiv je tako posrečen, da mi gre kar na smeh. :-) Zelo lepo si ga pobarvala. Voščilnica mi je zelo všeč. Hvala za nasvet o dodatni uporabi zobne ščetke. :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Pa dej, pa kako si to dober motiv izbrala za odhod v penzijo, me je čisto v dobro voljo spravil. Bravo! Tako zgleda dejansko, ko danes odhajajo v penzijo in Vladka je tako posrečeno komentirala, da jo bo kmalu odneslo z voščilnice:))) Tale je do sedaj najstarejša punčka med prijavljenimi v izzivu Craft-alnice, z dohodom v penzijo bo punčka znotraj spet prišla na plano in do izraza:) Krasna voščilnica. Hvala, ker ustvarjaš z nami v CRAFT-alnici, LP:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super motiv, občudujem barvanje in zelo lepo sestavljeno voščilnico v celoto. Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Res je simpatična tale navihana Bella in ravno pravi motiv za nekoga, ki se veseli odhoda v penzijo. Hvala za nasvet s ščetko...zagotovo preizkusim. Tudi verz je prava izbira. Prejemnica bo zagotovo navdušena.

    OdgovoriIzbriši
  9. Jupiiii...bomo tudi mi vpili, ko bomo na zadnji stopnici pred penzionom (če ga bomo dočakali). Ampak tale dečva je pa tako strahotno mlada in poskočna, da bo še kar nekaj časa delala, preden bo šla tja, kamor si zasluži. Je pa res duhovita in hecna in mislim, da res ni boljšega motiva za odhod v zaslužen pokoj. Pa še verz...idealno. čao

    OdgovoriIzbriši
  10. Odlična popotnica za v penzijo:), punca je navdušena in ima tudi razlog:) Pobarvana je odlično in vse na voščilnici je tako, kot je prav. Napis je pa tudi fenomenalen.Sem pa tudi jaz mislila, da imaš krtačko kot dekoracijo:. Hvala za nasvet:) - uporabno. Lep pozdrav, Andreja V.

    OdgovoriIzbriši
  11. Res si izbrala pravi motiv za to priložnost :) krasno voščilnico si naredila. Tudi napis je fenomenalen, si ga splača zapomniti :D

    OdgovoriIzbriši
  12. Enkratna je, super barve, motiv je fenomenalen in lepo pobarvan. Res je huda!

    OdgovoriIzbriši
  13. Juhuuuu...ravno tole sem pomislila, ko sem videla tvojo Bello, ki se ji mimo grede čisto nč ne pozna, da že dolgo nisi barvala... krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  14. Tako vesela in pozitivna je tale voščilnica...čudovita je in naj dolgooo uživa v upokojenskih dneh :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Resnično dober motiv, takšen pravi za penzijo, prelepo si ga tudi pobarvala. Všeč mi je tudi postavitev voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  16. pa se res človek nasmeje, ko zagleda to presrečno bitje. res posrečena voščilnica ;)

    OdgovoriIzbriši
  17. tole te pa spravi v dobro voljo - fenomenalen digi, se mi kar smeji in napis prav tako.
    ja, zobne ščetke pa so super uporabne - jih tudi tako uporabljam kot ti, prav tako z njo spravljam male delčke iz same rezalne šablone.

    OdgovoriIzbriši
  18. ooo kako prikupna voščilnica in kako lep easel stil si ustvarila :-)) Tudi tvoja deklica je čudovito poskočna .-)
    Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice ... Srečno!

    OdgovoriIzbriši
  19. Krasna in vesela je tvoja penzjonistka, naj taka ostane še dolgo. Super si jo pobarvala, prav nič se ne pozna, da si dala copicom majčkeno pavzo :).
    Hvala, da si se nam pridužila v Craft-alnici. Lp Lili
    Aja, hvala za idejo z zobno ščetko, zagotovo jo uporabim ;)

    OdgovoriIzbriši
  20. Haha... kako prikupen motiv. Sem se prav nasmejala. Super si izdelala voščilnico.
    Hvala, da ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice. Srečno!

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx