13. marec 2014

#10.teden

Tokrat je bilo kar nekaj besed "tricky" ;)
Pa mi je, s pomočjo mojih fantov, le uspelo.
Nasmeh je Nikova ideja in tudi moj favorit.



6 komentarjev:

  1. Jaz pa se ne morem odločiti ali nasmeh ali skupaj :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Ta nasmeh je res zmagovalen, pa kasete tudi :)) In Nena, rada jo se zdaj poslusam, v bistvu je zenska se vedno na sceni in odlicno zgleda za svoja leta.

    OdgovoriIzbriši
  3. Nasmeh pa je res fenomenalen ;) čestitke fantom, da ti tako pomagajo

    OdgovoriIzbriši
  4. Res je krasna
    pa tudi ostale imajo svojo zgodbo
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  5. Nasmeh je res super uspel. Druga zmagovalka pa mi je #skupaj. Ob pomoči družine je vse lažje :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Res je tudi skupaj super fotka, to je bil naš letošnji prvi vikend z ADjem :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx