09. februar 2014

Ključ

Srčki, srčki, vsepovsod srčki.
Pa naj bodo še pri meni ;)



Tokrat sem na suho embosiran papir s 
3D blazinicami pritrdila mini srčke. 
Enkrat sem, ne vem več kdaj in kje, 
kupila mini-mini 3D blazinice. 
Mislim, da so 3x3 mm (ja, MILImeter!). 
Ne vem kaj sem razmišljala :)-
No, tokrat so prišli prav, čepav je bilo fino filigransko delo 
odstranjevati vrhnji papir. 
;)


Napis sem napisala kar sama, saj nimam take štampiljke,
moj printer pa noče pisati belo ;)


Čestitko prijavljam na Vladkin in Tinin izziv Ko me inspirira #22,
kjer tudi vladajo srčki. ;)

28 komentarjev:

  1. Bravo za srček, naj bodo povsod :o) Lepo so ti uspeli ... Zelo dragocen ključ :o)

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlično je izpadlooooo. I love it!

    OdgovoriIzbriši
  3. zelo srčkana ;) voščilnica,preprosta a hkrati rezigrana. Prava valentinova
    LP Vilinke

    OdgovoriIzbriši
  4. kako krasna voščilnica polna srčkov. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Srčkasto srčkana voščilnica s polno srčki.Lepo si jo naredila!
    lp Urška

    OdgovoriIzbriši
  6. Super ideja in čudovita čestitka!

    OdgovoriIzbriši
  7. Čudovita je! Zelo natačno /v črto/ si zalepila srčke in videz je prav ljubek.

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita, preprosta - pa tako veliko pove. čao

    OdgovoriIzbriši
  9. Ideja je res fantastična. Voščilnica je super. Lp

    OdgovoriIzbriši
  10. Ključ do srca
    le do katerega je vprašanje?
    Čudovita in ena lepših valentinovih voščilnic
    lp Tamara

    OdgovoriIzbriši
  11. Krasna, krasna, prečudovita, voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  12. O super je! Dobra postavitev.
    Hvala za komentar in lepe želje.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  13. Fantastična ideja! Bi rekla, da si se nagarala z odstranjevanjem papirčkov na blazinicah :-) Ampak, se je izplačalo.

    OdgovoriIzbriši
  14. Odlična ideja. A i jako mi se sviđa kako si klluč i srce stavila umjesto riječi.Jako lijepa čestitka.
    Lp, Martina

    OdgovoriIzbriši
  15. Martina, tvoja voščilnica je prekrasna! In še preden sem prebrala, sem pomislila....koliko filigranskega dela!!! A je res vredna truda. Hvala, ker si se nama pridružila.

    OdgovoriIzbriši
  16. Kako lepo izstopajo ti srcki iz podlage. Vso to filigrasnko delo se je se kako izplacalo. Zelo zelo lepa je in resnicno nekaj posebnega.

    OdgovoriIzbriši
  17. Preden sem prebrala post, sem mozgala kako si naredila te 3D srčke... super so izpadli v takšni kombinaciji :)

    papa

    OdgovoriIzbriši
  18. Čudovita srčkasta! jaz pa vedno uporabljam te male 3D blazinice. Okrogle so čisto mičkene, kvadratki so pa malo večji :):)

    OdgovoriIzbriši
  19. Kako čudovito voščilnico si naredila! Mini srčki in velika ljubezen.

    OdgovoriIzbriši
  20. Srčki ti gredo super, priznam pa da se ne bi branila domačega orehovca, še posebaj zaradi unikatnih etiket.

    OdgovoriIzbriši
  21. Tale je pa res srčkana in mi je noro všeč!

    OdgovoriIzbriši
  22. Hello I'am Chris from France

    This is not a spam
    Your blog is not on the "Directory Blogspot" ?
    With little site offers free website promotion
    I invite you to join
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Represent Your Country
    World-Directory is 193 countries in the world! and thousands of blogs
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    We follow your blog! Please follow mine
    You can forward this invitation to your friends

    it joined the badge Directory blogspot
    http://nsm08.casimages.com/img/2013/12/27/13122701470512502811847305.gif

    With the growing number of website scraping Register your sites, your challenges we opened a special page

    PLEASE IMPERATIVE !
    Registration for the "Directory" blog, are free.
    We only ask you to follow the blog. Thank you for your understanding
    **********************************************

    Last news of "Directory Blogspot" "
    Soon we will award the best Fashion blog and psp, Makeup, nails, crafts, handmade, cooking, paintings, home, photography, jewelry

    OdgovoriIzbriši
  23. Koliko mini srčkov. Super ideja in krasna voščilnica.

    OdgovoriIzbriši
  24. Vau, tole je bilo pa veliko dela, in to zelo natančnega! Ampak se je res splačalo, ker je nastala čudovita voščilnica, zelo posebna.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.
Thanks for looking at my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx