7. oktober 2013

Poštna znamka

Ustvarjanje se je nadaljevalo z mečkanjem poli gline. 



Prav zabavno je bilo opazovati kaj nastaja, ko se je vrtela paštamašina in so štampiljke puščale svoje "prstne" odtise na njej.


Malo nostalgije po delavnici Lise Pavelka je obudil belo-bordo rob.


Seveda je bilo potrebno olepšati tudi zadnjo stran obeska.


Ogrlica je že pri novi lastnici, ki je tisti dan nosila bordo bluzo. 

Ni slučajev!

14 komentarjev:

  1. Vsec mi je oblika in ideja obeska, da zgleda kot postna znamka. Lepo si ga naredila in pofotografirala :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala za pohvalo, glede fotkanja imam dobro učiteljico ;)

      Izbriši
  2. Zanimiv obesek in lepo narejen. Ja, tudi fotografije so krasne.

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako zanimivo, štampiljke dajo poseben efekt!

    OdgovoriIzbriši
  4. Uua kako je luštna in tisti rob ji da prav poseben efekt. lp

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovita je :-) Posebej pa so me očarale fotografije. Že pri prejšnji objavi :-)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jako lijepo. Sviđa mi se boja i sam oblik privjeska.
    Lp, Sonja.

    OdgovoriIzbriši
  7. Barva mi je všeč, da o izdelavi raje sploh ne govorim.

    OdgovoriIzbriši
  8. Tole pa je dodelano, čudovita ideja in prelepa ogrlica.

    OdgovoriIzbriši
  9. lepa ogrlica mi je všeč oblika. Tokrat si tudi pofotografirala zelo lepo.
    Lp Danica

    OdgovoriIzbriši
  10. vedno bolj te, pa tudi druge ustvarjalke, ki ustvarjate s fimo maso, kakšno bogato domišljijo imate in poleg tega pa še talent to izvesti. svaka čast!!!
    mene fimo še ni zagrabila :/

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx