15. november 2012

Jesen je pomlad

Jesenska čestitka za še eno škorpijonko. 



Navdih sem dobila na Pinterestu, v oči mi je padel izrezan list z barvno podlago. 


Hotela sem uporabiti bolj oranžne tone, pa je na koncu vse skupaj bolj potegnilo na roza. Ker pa je tudi gumb take barve, vse lepo paše skupaj.


Napis sem videla v angleščini in mi je tako všeč,
da sem ga uporabila na tej voščilnici.

Res so jeseni listki tako lepo pisani, da lahko zamenjajo cvetlice.

2 komentarja:

  1. wow,kol'k je dobra!!
    misel je pa tudi the best!

    OdgovoriIzbriši
  2. Zelo, zelo lepa čestitka in misel vauuuuu - tako pa še nisem gledala na listke ... prelepo ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx