11. september 2012

Za sekico (2)

Tokrat še čestitka, malo drugačna.



VEČNA!


Všeč mi je,

 

zato sem jo fotografirala iz različnih kotov.



Rože sem naredila po že znanem postopku.


Še poziranje zunaj.


Na kamnu.


Skrita simbolika.


Tudi tokrat sem naredila kolaž iz detailov.


8 komentarjev:

  1. Čudovito, domiselno in še bi lahko naštevala. O te naše sestrice, kako lepa gesta s tvoje strani. Tvoj kolaž sem si podrobno ogledala in lahko ti samo čestitam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Uau, tole je pa bilo kombiniranja. Super je izpadlo.

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasno narejena...in res večna.:)

    OdgovoriIzbriši
  4. voščilnica polna ljubezni & truda in zato tudi večna <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Vauuu kako posebna čestitka - nadvse všečna ... pravzaprav je čudovita ... in res nadvse posebna ...

    Vse dobro ...

    OdgovoriIzbriši
  6. Polna detajlov in simbolike - krasna!

    OdgovoriIzbriši
  7. ooo kako čudovita čestitka, polna malih drobnih detajlov, ki povedo zelo veliko :-))
    Veliko dela si imela z njo; se je izplačalo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Čudovita je. Zelo mi je všeč kako si jo sestavila in seveda rožice :). Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx