11. oktober 2011

Za pirata

Naš tamau je dopolnil 8 let! Obožuje želve in pirate, zato sta nastali ti 2 čestitki.

Prvo je naredil njegov starejši brat in spesnil pesmico z inicialkami imena. :) Pri izdelavi čestitke sem mu še pomagala z navodili, pri pesnjenju pa čisto nič, je še mene presenetil ;D


Druga pa je od nas vseh. Vsega po malo, sicer pa ga je bolj zanimala vsebina, saj varčuje za neko večjo stvar ;)

Pirat Edvin je pobarvan s Copici in sedi na izrezanem okvirju.
V kotu skrita osmica, ki bi lahko bila tudi B ;) , je osenčena in pobarvana s 3D lakom.

Seveda tudi ladja ne sme manjkati. Izrezana iz recikliranega papirja, delčki pa nato pobarvani s Copici.

Še detail čestitke.


11 komentarjev:

  1. TAJ, VSE NAJBOLJŠE IZ BCA!N. je pa že pravi mojster mali skriti talent.voščilnica je čudovita 1000 in 1 skrbno izbran detajl. lepo, lepo. lepo praznujte.

    OdgovoriIzbriši
  2. To je pa tako lepo, da mu je brat naredil čestitko in še pesem spesnil. Bravo za vašega tavelikega. Ta piratska pa je zakon. Všeč mi je, kako Edvin sedi na okvirju in opazuje svojo piratsko ladjo. Zelo lepe barve in detajle si skombinirala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Vse naj, naj kodrolašček zlati :o))) naj te objema vse lepo in dobro pod sinjim nebom ...

    In čestitke tudi mamici in atiju, ki sta "kriva", da je v vašem brlogu eden izmed oktoberskih dnevo tako zelo poseben ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Obe čestitki sta zelo lepi, prva pa je izredna, ker jo je naredil bratec in dodal pesmico. Bravo za takšno bratsko ljubezen. Lepo praznujte....

    OdgovoriIzbriši
  5. Lušni voščitki. Ter vse najboljše malemu slavljencu!

    OdgovoriIzbriši
  6. Krasne čestitke, ladijca je zelo zelo lepa :-))

    OdgovoriIzbriši
  7. Prekrasna gusarska in seveda želvja čestitka...ta je še posebej lepa, ker jo je anredil veliki brat. Vse najboljše malemu/velikemu gusarčku!

    OdgovoriIzbriši
  8. Fenomenalni čestitki! Vse najboljše osemletniku in naj čimprej navarčuje za "tisto večje".

    OdgovoriIzbriši
  9. Takoj , ko sem videla želvo na čestizki, sem se spomnila, da ima zvoj sin rojstni dan:):) Moj ga ima jutri, ampak bo še malo počakal na čestitko:):)
    Vse najboljše sinu!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Všeč mi je ta tvoja barvitost. Super.

    OdgovoriIzbriši
  11. Vse najboljše sinu, tebi in drugemu sinu pa pohvale za dve lepi čestitki :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx