29. avgust 2011

Ena in edina

Ko praznuje sekica (ena in edina ;) je potrebno narediti spešl čestitko. Sploh ker je moja prva fanica in hrani vse moje home-made čestitke, ki so včasih zgledale preeeeeeeeecej drugače ;)


Twisted easel card, torej zavrtena samostoječa čestitka. 
(navodil za izdelavo je ogromno, striček Google jih pomaga najti ;)
Seveda okrašena z rožicami ...
... na katere sta sedla 2 metuljčka.
Izsekana z MS punčerjem, z rdečo podlago, da prideta do izraza.

Tildo sem pobarvala s Copici in jo izrezala. 
Še prva stran ...
... in pa notranjost čestitke.
Vse najboljše B.!

8 komentarjev:

  1. Čudovita, tako zaradi barv kot bogate izdelave. ampak je še vedno vsega ravno prav in super zgleda.
    Paše, a ne, če kdo hrani vse tvoje izdelke :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Pisana in bogata, čisto pravšnja za sekico...:):)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasna je - čestitka in ti kot "sekica" :o))) in vse lepo in dobro naj jo najde tudi od moje malenkosti :o)))

    Odmevčica ...

    OdgovoriIzbriši
  4. Zelo lepa, barvita in živahna. Lepo je poklanjat nekomu ki to ceni in hrani.
    Vse najnaj slavljenki.

    OdgovoriIzbriši
  5. čudovita!!!jaz sem pa tvoja rezervna sekica, saj imam podobno voščilnico :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Seveda @Natali ;) In tvoja še čaka objavo, še prej pa fotošuting ;) Že komaj čakam, da bova spet malo počvekali ;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Super. Je zelo lepo in natančno izdelana, pobarvana ♥ ..... prava lepotička. Lp

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx