21. september 2010

Beležka za Niko

Spet ena knjigica / beležka za sošolko. Ne morem si kaj, da je ne bi okranclala z različnimi trakci in da ne bi bila v roza. Po mojem mi prejemnica ne bo zamerila roza faze ;)


Tokrat sem naredila tudi kazalo: na vrvico sem zavozlala stekleni obesek. Nekaj listov sem poštempljala, dodala nekaj potiskanih strani, ostalo pa je prepuščeno domišljiji prejemnice.


Papirji so rožnati z metuljčki (Dovecraft: Wild Blossom) in so kar klicali: uporabi nas ;) Tako skoraj ni bilo kaj dodajat, na prvi strani je še metulj in par "packic" z Liquid pearl. Et Voilà!

Za približno oceno velikosti beležke: platnici sta iz kartončkov, ki se dajo pod pivovske krigle (seveda nova in nepostiskana ;)
Andreja iz Mavrične ustvarjalnice mi je podelila sončno nagrado. Hvala Andreja.

Pravila prejemanja pa so:
1. Napisati je potrebno objavo o nagradi in seveda napisali od koga sem jo prejela z linkom na njeno stran
2. Potem nagradico podeliti še 12-tim blogericam in dodati linke na njihove strani in jim pustiti komentar o nagradici pod njihovo zadnjo objavo.
Nagrado podarjam prvim 12-tim komentatorkam ;) Brez vaših komentarjev ta blog ne bi prav zaživel, zato je sončna nagrada za vas.

7 komentarjev:

  1. Krasna je in verjamem, da bo deklica zelo zelo navdušena. Mislila si na prav vse, še super si dodala to kazalo. In glede na to, da sem med prvimi 12-imi, še hvala za nagradico :) Z veseljem spremljam tvoje delo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Prekrasna beležka, ja ja roza za punčke zmeraj zažiga!

    OdgovoriIzbriši
  3. meni bi bilo škoda kaj napisati v tako čudovito beležko... bi jo menda imela kar na polički, za gledat:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Gotovo ne bo zamerila roza faze, ker je tako cort.

    OdgovoriIzbriši
  5. Beležka je tako lepa, da ti nihče ne bi zameril roza faze (:

    OdgovoriIzbriši
  6. Beležka je ljubka, takšna prava deklišča - deklice nujno potrebujejo takšne beležke pisane, z ljubkimi trakci, metuljčkaste, punčkaste :o))) Kar vidim iskreče očke Nike ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx