11. oktober 2009

Ježek bežek kam pa kam



Ježek gre po gozdni poti,
medved pride mu nasproti.
Ježek bežek kam pa kam,
greš ves s hruškami obdan?



V svojo hiško zdaj grem spat,
ki brez oken je in vrat.
V njej vso zimo bom ostal,
malo jedel malo spal.
V njej vso zimo bom ostal,
malo jedel malo spal.



Pri izdelavi te torte sem se počutila kot devica z iskušnjami. (Oprostite izrazu ;) Vse sem vedela, teorija: sedi 5, ko pa sem začela delat pa ...

Prvič sem delala čokoladno kremo iz smetane -> Koliko čokolade? No, ja, po občutku. Prvič sem pražila mandlje -> Kako in koliko časa? In prvič sem prelivala kremo iz smetane z vročo čokolado. Ja, pa menda edina, ki je to naredila ;))))))))))))) Saj vem, da je vam, kuharskim mojstricam, to smešno, pač nisem pomislila, da to dvoje ne gre preveč skupaj ;)


Mogoče bi morala torto zamrzniti in jo potem politi. Nekako mi je vseeno uspelo preliti ježka, ne da bi čisto vsa smetana spolzela dol. Zato sicer ježek ni za v revijo Dober tek (ali kakšno podobno), za pojest pa je bil ;) Kar za jabolki in hruško ne morem trditi ;) Narejene iz marcipana in pobarvane z jedilnimi barvami, so zgledale lepše kot pa bile dobre.
Dokaz :)







Iz ostankov sem naredila še malega ježka, ki nas je takole gledal s svojimi velikimi modrimi očmi.





Vendar nič ni pomagalo, pohrustali smo ga za zajtrk ;)






Tja, naš "Nesthäkchen" je dopolnil 6 let. In danes je bil njegov dan. Najprej kosilo v družinskem krogu, popoldan pa čaga s prijateljčki v Bumbar parku.





Še moje druge torte:




Še to: zmagala je čestitka "Brata".

4 komentarji:

  1. Ijee kakšen lep ježek, mhmhm pa mali, super. Šestletniku pa vse najboljše!

    OdgovoriIzbriši
  2. Kljub vsem težavam je prav dobro uspelo, sploh mali ježek je luštkan :) Čestitke malemu dolgolascu, kakšni "kravželčki" :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Tortica je čudovita :o))) Vam je ni bilo žal pojesti, ko pa je bila takoooo lepaaaaa :o)))

    Vse naj, naj, naj, naj, naj, naj, naj vašemu kravžleku - vsem ostalim pa vse lepo in dobro tudi iz našega brloga :o)))

    Se niste bali, da bi vam ta krasen ježek kam zbežal :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx