8. november 2009

Čaj in sklečka

Iz Kitajske sem prinesla tudi zanimiv čaj,


ki se v vodi tako razpre.



Škoda je le, ker nisem poslikala tistih večcvetnih kroglic. Tiste so bile res nekaj posebnega in že same po sebi umetnost.


Okus je blag po jasminu.






Tole sklečko pa sem dobila od sina za skorajšnji rojstni dan. Se že vidi, da je velik fant in je letos prav spremljal kaj si želimo in kaj je komu všeč.
Meni so nadvse všeč sloni in jih tudi zbiram, v trgovini pa sem občudovala to sklečko. In čez nekaj dni jo je šel z atijem kupit. A ni pozoren?
ponosna mama

6 komentarjev:

  1. Tale čajček je pa ful zanimiv!
    Res si lahko ponosna na sina, je zelo pozoren. Ampak kako hitro rastejo, ane!

    OdgovoriIzbriši
  2. Prijazen mali mož in krasna sklečka!

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo mali mož, ups zdaj je sigurno že velik :). Lepo presenečenje sta ti pripravila.

    OdgovoriIzbriši
  4. prav lušni so tele naši škratki ko nam kupujejo darila. no naša škratinja je že velika in zdaj že reče...alo mami greva neki tebi za RD kupit :)
    čaj je pa tudi zelo zanimiv

    OdgovoriIzbriši
  5. O, dragon perls, meni je tudi všeč :) Lepa skodelica, meni je tudi všeč :) Pa s slonom je, a ne, to mi je tudi všeč :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Jaz pa lahko iz prve roke tudi potrdim. da je ta čudovit čajek tudi nadvse dober in dišeč - joj kako diši in ko gledaš, kako se cvetovi razpirajo - res je prav čarobno :o))) Tudi skodelica je nadvse čudovita :o))) A že kaj odštevaš do RD-ja :o)))

    Objem ...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx