3. avgust 2009

Za dekolte

Drugi delovni dan in drugi nakit. Ja, ja, vem, malo predolgi trakovi so, sem pač mislila, da je izrez večji ;) In pa, kot že rečeno v prejšnjem postu, pretemne. Rožice so obrobljene s srebrno-sivo in se na sliki ne vidijo tako dobro. V resnici bolj izstopajo od podlage ;)





Ne vem kaj mi je. Iz nikolinenosinakita sem se prelevila v nosilko mogaogromnih verižic.

In moj se mi smeji: a ni tebi fino, če ti ni všeč, si pa narediš novo ;)

Pa še prav ima ;)


11 komentarjev:

  1. fabulous jewellry Moi.
    hugs rachxxx

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne glede na velikost mi je fantastičen izdelek. Pa nisem največji ljubitelj rdeče barve, ampak tale bi pa vžgala tudi pošteno h kakšni črni obleki.

    OdgovoriIzbriši
  3. Prav lepo fimaš. :) Jaz tudi ne nosim nakita, sem pa imela obdobje, ko sem ga na veliko izdelovala iz das mase. Zdaj me je minilo. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. FANTAZIJA je ogrlica. Bravo.

    Poz,
    Oggy

    OdgovoriIzbriši
  5. Lepa ogrlica in čudovito se poda k izrezu. Menim, da je zabavno izdelovati in nositi ful nakita. Ko sem ga začela delati, sem ga začela tudi na veliko nositi in me še ni minilo ;-).

    OdgovoriIzbriši
  6. Prelepa je, zaista, uvek se divim Tvom umecu.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga moja!

    Sicer ne nosim nakita, rada pa ga pogledam! In tvojega sem opazila! Zelo mi je všeč!!!

    Pa vesela sem, da sva se po nekaj letih spet 'našli'!

    Lupčka!

    Vidka Pitka

    OdgovoriIzbriši
  8. Pred leti sem premogla eno samo ogrlico iz belega zlata in to je bil ves moj nakit. Odkar ga delam sama, ga občutno več nosim. So obdobja, ko nanj pozabim, a poletje je res idealno, da pokažemo, kaj znamo narediti, a ne :-)

    Ogrlica je OK! ... mal majčko dol potegni, pa bo dekolte večji :-)

    OdgovoriIzbriši
  9. meni je pa všeč, da je vpadljiv nakit. in tale tvoj je prečudovit!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Ojla od ene zgubljenke :)

    Upam, da ste prijetno dopustovali.
    Kako lepa hodiš v službo, super, ni kaj :)!
    Jaz si pa včasih kakšno stvar zase spravim, pa večinoma nikoli ne nosim... raje kaj kupljenega kot kaj svojega :)). Kar ne znam naredit česa takega, kar bi res rada nosila.

    Uživajte še naprej in lp tebi in tvojim!

    OdgovoriIzbriši
  11. Dokler nisem sama začela nositi nakita, sem nosila izključno drobno zlato verižico z majhnim zlatim bikcem, ki sem ga dobila za 1. rojstni dan. Do tako velikih krogel še nisem prišla, do tako bogatih dekoltejev pa že ;) In tale rdeča mi popolnoma seka in bi jo definitivno dala na črno obleko za na naš koncert Klasično&drugačno. Definitivno.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx