6. junij 2009

Magnolia

Pri Just Magnilia je izziv podlaga, ki jo je naredila zelo talentirana Rach. Njeno barvanje odtisov s Copic markerji že nekaj časa občudujem. In na splošno so mi všeč njene bogate in domiselne čestitke.
Jezile so me 3 rožice, ki bi jih naj dodala, pa mi nekako niso pasale v kontekst. Raje bi dodala gumbe, pa šment, točno roza gumbov nimam ;) In ker sem neučakana, da bi si jih naredila iz Fimo mase, sem prilepila kar prozorne kamenčke. Jih je malo več kot 3 ;) pa se mi zdi, da se vzorček smiselno nadaljuje še spodaj ;)
Čisto točno (kot pijan plota ;) se pa menda res ne rabimo držati skice.

11 komentarjev:

  1. Ooooh I love your card hun, such a sweet image and I adore the colours! Great take on the sketch too!
    Hugs Tab xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. a fabulous card, great details and choice of image, great take on the sketch. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao i uvijek, čestitka super...
    Na mom blogu te čeka nagradica...
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je izbira barv in stem tudi cela čestitka :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna čestitka, prav lepo skombinirana, motivček pa lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita čestitka! In super sceno si naredila za motiv.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, what a gorgeous card!! I love your choice of beautiful papers and wonderful details x

    OdgovoriIzbriši
  8. Beautiful card, I love the colours and papers you used!

    Thank you for joining Just Magnolia this week,

    xx Naoual

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx