06. junij 2009

Magnolia

Pri Just Magnilia je izziv podlaga, ki jo je naredila zelo talentirana Rach. Njeno barvanje odtisov s Copic markerji že nekaj časa občudujem. In na splošno so mi všeč njene bogate in domiselne čestitke.
Jezile so me 3 rožice, ki bi jih naj dodala, pa mi nekako niso pasale v kontekst. Raje bi dodala gumbe, pa šment, točno roza gumbov nimam ;) In ker sem neučakana, da bi si jih naredila iz Fimo mase, sem prilepila kar prozorne kamenčke. Jih je malo več kot 3 ;) pa se mi zdi, da se vzorček smiselno nadaljuje še spodaj ;)
Čisto točno (kot pijan plota ;) se pa menda res ne rabimo držati skice.

12 komentarjev:

  1. Ooooh I love your card hun, such a sweet image and I adore the colours! Great take on the sketch too!
    Hugs Tab xxx

    OdgovoriIzbriši
  2. a fabulous card, great details and choice of image, great take on the sketch. hugs rachxx

    OdgovoriIzbriši
  3. Kao i uvijek, čestitka super...
    Na mom blogu te čeka nagradica...
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  4. Všeč mi je izbira barv in stem tudi cela čestitka :).

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštna čestitka, prav lepo skombinirana, motivček pa lepo pobarvan.

    OdgovoriIzbriši
  6. Čudovita čestitka! In super sceno si naredila za motiv.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  7. Avtor je odstranil ta komentar.

    OdgovoriIzbriši
  8. Wow, what a gorgeous card!! I love your choice of beautiful papers and wonderful details x

    OdgovoriIzbriši
  9. Beautiful card, I love the colours and papers you used!

    Thank you for joining Just Magnolia this week,

    xx Naoual

    OdgovoriIzbriši
  10. Wow so beautiful!
    Love your gorgeous colours and fabulous detail!
    So amazing!
    Thanks so much for joining us at Just Magnolia!
    hugs
    kim x

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.
Thanks for looking at my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx