7. marec 2009

Medalji (Medals)

Peking pozabljen!
(Pa ne moj obisk! Kje pa, tisti je zapisan nekje na neizbrisljivem prostoru ;)

Olimpijske igre v Pekingu namreč!
Zdaj so trenutno "in" namizne igre in zato sta nastali ti 2 medalji. Večja za prvo mesto in manjša za drugo.

"Kaj pa tretje?" vpraša Pumba.
"Ni tretjega!"
"Aja, no. Kaj pa četrto?" ga spet zanima.
(to se nam večkrat dogaja ;))))))))))

In na koncu si Pumba želi keltski znak. "Upam, da bom dobil to!" in pokaže na manjšo. Simba pa si želi kužka in kosti. Fijuuuuuuuuu, si oddahnem.




3 komentarji:

  1. Super simpatične! Si mi dala dobro idejo! Hvala!

    PS
    Katere namizne so pri vas in! Mi se ne premaknemo s kart, moj sin je bodoči Las Vegas frik!

    OdgovoriIzbriši
  2. Pri nas pa marsikaj pride pod roke. Najprej sprobata kakšne igrice iz revij (Ciciban, Zmajček, ...), drugače pa obožujeta Ekec pekec, pa Monopoly, pa Človek ne jezi se tudi pride na vrsto, pri Pictionary se narežimo do solz, ker moj mož, ki ne zna risat, nariše isto kraco za kuro ali noja in Simba takoj ugane kaj je (ker jaz pozabim pokrit karto in si prebere ;) ali pa se gremo gluhi telefon, ker Pumba ne sliši dobro, ko mu prišepetavam ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasni medalji in poljubček njunima lastnikoma :o)))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx