30. december 2011

Obeski za ključe

Letošnja darila so bili obeski za ključe. Iz Fimo mase narejena kroglica, z verižico, pripeta na obesek. Nič kunštnega ;) Bili so za prijateljice in prijatelje, za blogerje, za učiteljice, pa sodelavke in sodelavce in prijateljica jih je delila svojim strankam. Skratka - malo morje. 




Enega pa sem prišparala. Dobi ga tista/tisti, ki ugane število narejenih obeskov. No, ki se najbolj približa. Naj v pomoč povem, da sploh niso vsi na sliki :) Uganjujete lahko do drugega leta ;) in sicer do 2.1.2012 ;)
Zvečer bom izžrebala ... :) nič ne bom izžrebala. Tista, ki se bo najbolj približala številu narejenih obeskov, bo dobila en obesek ;)
Ugibate lahko tudi večkrat, recimo 3x. Pa veliko užitkov v ugibanju ;)

15 komentarjev:

  1. Evo prebijam led, ker obeski so pa res moja slabost, še posebno če so tako pisani. Jaz pravim,d a si jih naredila tam okoli 40.

    OdgovoriIzbriši
  2. 110. To bo moja številka :)))) Se mi zdijo prav fajna drobna darilca.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooo, kakšna luštna darilca. Taka pisana, da ti polepšajo dan :)
    Moja številka bo pa 105 :))

    OdgovoriIzbriši
  4. kooolikooo jih je?!?!in toliko različnih!!!
    vem,da jih je bilo veliko- probam 119.
    Pa si vse sploh uspela prešteti???

    OdgovoriIzbriši
  5. Jaz pravim, da si jih naredila 120.
    Barbara

    OdgovoriIzbriši
  6. Uuua super ideja in krasno si jih spakirala! Jaz pravim, da jih je 113 :-)

    OdgovoriIzbriši
  7. Jaz mislim,da si jih naredila 100,12 ali 92. Zelo so lepi in primerni za darilo. Prav rada bi ga imela. Lp vesna

    OdgovoriIzbriši
  8. Eden je tudi moj. Hvala ti zanj, ker je krasen in sem se ga zelo razveselila.

    OdgovoriIzbriši
  9. In eden je tudi moj in tudi moj je krasen ...

    Vse bo dobro ...

    OdgovoriIzbriši