23. december 2009

Tag

V blogih sem že večkrat zasledila tage/žepke iz papirnatih rolic. To je tisti del, ki ga ponavadi vržemo v smeti ;) No, mi že nekaj časa rolic ne mečemo v smeti, ker jih zbiramo za vrtec. In čeprav sta že oba v šoli, še vedno zbiramo razne škatlice in drugo embalažo, pa rolice in vse, kar bi se še dalo uporabit in nesemo v vrtec (v šoli žal nimajo prostora, da bi te stvari kam odlagali in zbirajo sproti).

In vedno, ko sem videla kak tak izdelek, sem si rekla, da TO pa res moram poskusit. In se je končalo z vrečko rolic na moji mizi ;) Dokler nisem videla Janinih, ti so me tako očarali, da sem morala poskusit.


Rolico sem prebarvala z gesso-m, da sem dobila belo podlago, na katero sem potem packala z alkoholnimi inki, pošempljala, nalepila zvezdice in trak.

V notranjosti se skriva kartonček z voščilom in snežinkami na drugi strani.
Snežinke so embosirane z belim prahom, na koncu pa sem jih okrasila še z kapljico srebrnih bleščic. Dodala sem še očesca, skozi katera je napeljan trak.

8 komentarjev:

  1. Tole pa sploh ne zgleda, da je narejeno iz rolice. Super tagci so.

    OdgovoriIzbriši
  2. Jaz pa mam enega takega, tralala, hopsasa. Pa sem full važna, ker sem ga dobila skupaj s snežakom. Samo nisem vedela, da je iz rolice - full dobra fora. Pa sploh mi je svetovn ta tag z tisto božičkovo brado in na splošno kako je dodelano obdelan. Prav želela sem si en tag tag, da ga vidim v živo in sedaj ga imam. Hvaalaaa. Moram pri na Muto, da postavim snežaka na častno mesto in poslikam in izdam najino zabavno zgodbo o srečanju in sosedstvu :-)

    OdgovoriIzbriši
  3. Beutifull tags, father Christmas will not mixe up the names this way. I wish you a very good christmas and a happy newyear!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja, Vladka, tisto s srečanjem je res bila fora ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Čudovite so!! Lepe praznike ti želim.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx