29. december 2009

Čajne lučke s snežinkami

"Vreča" s pripravljenimi domačimi darili, tistimi, ki jih vzamemo ko kam gremo in je treba na hitro kaj zaviti, se hitro prazni in tako mi ni preostalo drugega, kot da spet kaj naredim.


Možek je sicer malo pisano gledal, ko pa sem mu razložila, da so to tudi darila za njegove (sodelavce, prijatelje, znance, ...) in je priznal, da je fino imeti kaj na zalogi.

Podobno čajno lučko sem že naredila za Halloween, takrat je bil vzorec pajčevina. Tokrat sem skušala narediti snežinke, ki so mi sicer uspele, sem pa jih s tanjšanjem včasih malo zabrisala.
Vseeno pa so lušne, ko gorijo. Pač ne smeš gledati vzorca ;)



7 komentarjev:

  1. oooo, zelo lepe so. Sploh tista fotografija s prižganimi lučkami. Super.

    OdgovoriIzbriši
  2. Luštno. Snežak je dober gor :)

    Osnova - tiste snežinke, k se jih kao ne sme gledat (čeprav ne vidim, kaj je narobe z njimi:)) - je tudi fimo?

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja, Kate, cele so oblečene v Fimo.
    Komaj zdaj sem ugotovila, da sem namesto Fimo kliknila na Magnolija pri oznakah ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jaz pa sploh nisem pogledala spodaj :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Luštne čajne lučke, meni se zdijo snežinke prav lepe. Kje pa si še videla pravilno naštancane snežinke na oknih, ko sneži :)
    Viš, na to, da bi človek vnaprej pripravil darilca na rezervo, pa še nisem pomislila. Pa je super ideja :) Zdaj naprej pogasim, kar gori (beri: kjer zamujam), potem pa mogoče res na zalogo :) Hvala za idejo.

    OdgovoriIzbriši
  6. Uauu ful lušni svečniki in snežinkice!

    OdgovoriIzbriši
  7. o, pa še kako je fajn gledat tudi in zlasti vzorček snežink... mmmm, romantično...

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx