9. junij 2009

Notranjost čestitke

Se še spomnite čestitke z metuljčkom? No, sedaj sem še okrasila notranjost in napisala voščilo in čestitka je našla pot do svoje nove lastnice ;)


(dodano)
Zdaj sem videla, da se lahko prijavim na Dutch Dare izziv, saj sem okrasila notranjost čestitke, kot je to zahteval izziv No 51.
Just now I saw, that I can enter Dutch Dare Card Challenge with my card ;) I decorate inside this card I made.
Pa še to:
Phoenix mi je podelila nagrado Bambi. Hvala ti!
Podarjam jo vse svojim spremljevalcem bloga.

Še nekaj ;)
Verjetno se vam, tako kot meni, občasno pojavljajo težave pri gledanju blogov in pisanju komentarjev. Očitno nekaj šteka med Explorerjem in Blogom. Več si lahko preberete tukaj.

5 komentarjev:

  1. Kako ljubek bambi ... prav otroško nostalgičen postaneš ob njej :o))) Hvala ti.

    Sem ti že napisala kako mi je všeč novi videz bloga - še posebej medvedasti del :o)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Prav lepo urejena notranjost. Sem najprej pomislila da je prva stran čestitke.

    OdgovoriIzbriši
  3. Si mi že napisala glede novega videza, pa je lepo spet prebrati ;)

    Malo morš spreminjat, da ni tako monotono ;)

    moi

    OdgovoriIzbriši
  4. zelo lepa notranjost!!!

    jaz imam tudi težave z odpiranjem blgov. vsakega drugega noče odpret :(

    OdgovoriIzbriši
  5. Baje pomaga, če klikneš na gumb za "nazaj" (back to ) in to ponoviš, če spet ne gre.

    moi

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx