2. marec 2009

Sončna

Včeraj sem na hitro sestavila to čestitko. Je za mojo prijateljico B., ki ji trenutno ne gre dobro. In ta čestitka naj bi jo vsaj malo razvedrila in ji dala vedet, da mislim nanjo.








Pa še to: Brandi me je izžrebala in sem srečna dobitnica njenega bonbončka ;)

JUPIIIIIIIIIIII! HVALA! Take štampiljke že nekaj časa iščem, pa nekako nisem prišla do njih. Et Voilà!







3 komentarji:

  1. Lepa čestitka, pa čestitke za bonbonček. :)
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  2. Čestitke za bonček, zdaj bojo pa kot po tekočem traku padali palčki-malčki ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Mi je McCrafty povedala zate, pa sem prišla mal na obisk! Najprej čestitam za ZELO uporaben bonbonček, drugič: čestitka je super, kliče po soncu in pomladi.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx