22. marec 2009

Art attack

Nič za pokazat, pa skozi nekaj delam ;) Potem pa se spomnim...


Včeraj smo imeli art-attack. Po končanem gledanju istoimenske oddaje smo seveda morali sprobat. Simba si je izbral zmečkan okvir, Pumba pa sliko z odtisi. Ker sem najprej pomagala Simbi, si je Pumba kar sam postregel in barval na tleh, da dobi odtis (lesena tla so namreč malo hrapava ;). In ko sem uspela še njemu postreči s praznim papirjem in podlagami z vzorci, se spomnim, da imam še iz pradavnine (ko sem še mečkala Fimo ;) Fiskarsove vzorčaste podlage. U, je šlo lepo in hitro. Nastalo je več slikic, ti 2 pa sta čisto njuni.


Simba je narisal mesto. To je menda že njegova 5 risba, ko je končno ugotovil, da ne sme narisati veliko podrobnosti, temveč samo velike površine, ki jih zapolnimo z vzorci. Tehnika je namreč taka, da z voščenkami rahlo drsimo po papirju, ki je na vzorčasti podlagi in dobimo odtis vzorca. Simba je namreč umetnik v mini podrobnostih in če riše avto, mu nariše vse gumbke in vse detaile, kar je super, samo ne pri tej tehniki.





Pumba pa je čisto sam narisal avtodom (zraven je vulkan, da ne bi kdo mislil kaj pomeni tista packa na desni) in veter. Ti swirli njega spominjajo na veter, pa še prav ima ;)




Tisto v kotu so magnetki, ker sta sliki že na hladilniku ;)


To pa je zmečkan okvir, ki se tudi že bohoti na omari.




To nagrado sem prejela od Phoenix. Hvala! Že prej sem jo prejela od Roberte, pa zaradi začetniških težav ;) nisem podelila dalje, zato jo sedaj (po abecednem redu):

Tole pa sem dobila od Odmevov srca. Žal mi je, ker ne morete več spremljati tega bloga, ki je sedaj zaprtega tipa, lastnica se je tako odločila.
Nagrado pa vseeno podeljujem naprej in se za inspiracije zahvaljujem:

11 komentarjev:

  1. Ste bili pa pridni! Tudi naši2 imata radi to tehniko. Pohvali fanta, vidim da imate še vedno radi frčoplane :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja, ja, kamorkoli gremo, moramo vedno slikati letala. Zaradi tega sem že imela težave na Moskovskem letališču ;) in morala zbrisati zadnja 2 posnetka z letali. Na srečo nisem rabla zbrisat vseh. ;)

    To sliko pa je naredila sekica, ki tudi dosti potuje.

    moi

    OdgovoriIzbriši
  3. Bravo fanta in pozdrav vsem v vašem gnezdecu :o)))

    OdgovoriIzbriši
  4. A veš, da včasih tudi jaz pogledam ta Art Attack, ampak v nemščini, ker drugega ne lovim. :) Hvala za nagrado, da si se spomnila name, jo kmalu objavim na blogu.
    Lp, Nataša.

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala za nagradu a tebi čestitke za odlične radove, blog i nagrade.
    Sa zadovoljstvom posjećujem tvoj blog.
    LP
    Phoenix

    OdgovoriIzbriši
  6. Bravo fanta! Krasno sta naredila!

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala za nagrado. Tamalčkom pa čestitke, gresta čisto po maminih stopinjah! :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Maš prava mala umetnika ;), se mal pa se bosta se onadva pridruzila peskovniku ;))
    Pa hvala za nagrado

    OdgovoriIzbriši
  9. :) hvala za nagradico :)

    Tudi jaz rada pogledam Art-Attack, saj nečak in nečakinja rada ustvarjata. Moja sta sicer še bolj na barvicah in flumastrih, vendar pridejo na vrsto tudi večje umetnije.

    Tale tehnika je prav prima :) in slikice tudi!

    OdgovoriIzbriši
  10. moi, hvala lepa za nagrado
    in čestitke za umetnije

    naj te še jaz povabim na moj blog...

    pozdravček

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx