12. februar 2009

Kitajska na kratko

Ja, če sploh gre na kratko ;) Slik imam toliko in za vsako je svoja zgodba in .....
Torej, da začnem na začetku.
Pofočkana od
Hali in Kitty, da izberem šesto sliko v šesti mapi s slikami. In ker ni slučajev, je šesta mapa polna slik iz popotovanja po Kitajski. In ker sem tako hotela 1x pripraviti reportažo (na kratko seveda) o Kitajski, naj bo kar sedaj.
To je ta 6ta slika v 6ti mapi ;) Na sliki so ročno vezeni copati/čevlji. Vendar predragi, še za nas (sicer je vse smešno poceni). Sama tako nisem niti poskušala najti kakšnih zase, saj sem s svojimi 180 centimetri in čevlji št. 41 prava atrakcija med tem meterinžiletko narodom. Že na metroju sem čutila poglede, pa je Beijing kao prestolnica, kjer je precej turistov in drugih kultur (da ne rečem drugačnih ljudi).



Sicer pa takoj spoznaš tujca ;) Ne samo po obleki, tudi po obnašanju, gibanju. Tujci smo se umikali drug drugemu, ko smo šli eden mimo drugega, se nasmihali drug drugemu. Kitajci bi šli kar skozi tebe. No, pri tem pa mi je pomagala moja postava in sem se včasih kar postavila v pozo "osvajalca" in se nisem umaknila ;) Včasih je pomagalo, ha-ha.

Tam smo bile v času paraolimpijskih iger, čisto slučajno. Peking je bil spraznjen (WOW kako se to sliši o 14 miljonskem mestu). Spraznili so namreč ulice, saj so vse brezdomce in ulične prebivalce v času olimpijskih iger izselili na provinco. (Kasneje sem o tem gledala reportažo na RTL).
Hrana? Okusna, čeprav raje nismo razmišljali kaj vse je noter, mislim razne dodatke in obdelave samih sestavin. Našle smo celo pekarno, kruha tam namreč ne poznajo.





Življenje, kot bi si ga mi (razvajeni od 8 urnega delovnika) težko zamislili. Tak je zbor šolarjev zjutraj pred šolo, ravnatelj pa se dere (mislim govori) v mikrofon ;)

Imajo ogromno stvari, vrednih ogleda. Že samo zaradi velikosti in razsežnosti vsega.
Večkrat so nas nasmejali s svojimi prevodi in napisi.
MIND YOUR HAND
in pa ta hidrant ;) Očitno te besede nimajo, pa jo fonetično "sklamfajo" skupaj iz svojih pismenk.
Zaključek. A če bi še šla? Ja, takoj.
Čeprav je bilo kratko, je bila to ena velika avantura. Ni šlo samo za spoznavanje tuje kulture, kot za spoznavanje sebe.
Aja, še pofočkat je potrebno 6 blogov. Ups, ta bo težka.
Phoenix
Poldi

Ha, ko pa so že vse, ki jih poznam/spremljam pofočkane.
Če kdo želi, ga dodam na spisek
;)
Lep dan vsem,

2 komentarja:

  1. NE me dat na spisek.
    Sem prišla samo pogledat kakšne fine fotke si dala gor.

    be good

    OdgovoriIzbriši
  2. Ahhh, kakšni luštni copati! Me ravno malo v noge zebe, bi pasalo jih nataknit :)).

    Aja, da bi šla še na Kitajsko? Jaz tudi. Kdaj gremo??? :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx