21. februar 2018

CRAFTalnica - materinski dan

 Tokratni izziv pri CRAFTalnici je izbrala Andreja s temo:

"materinski dan"

Naredi izdelek, ki ga boš ali bi ga podaril mami za materinski dan.

Za mojo mamo sem izdelala sliko z rožami.


Za napis sem uporabila  izrez, ki sem ga dobila od sponzorja.
Pobarvala sem ga s Coliro vodenimi barvami,
ki imajo krasno prekrivnost in perl sijaj.


Uporabila sem čudovite pomladne papirje,
nekatere motive sem tudi izrezala.


Dodala sem malo morje papirnatih rožic in vrtnic,
ki sem jih na koncu potapkala z Gessom,
nato pa dodala še perlice.
Malo sem špegala k Aleksandri in se učila ob gledanju njenih filmov.
Pri njej vse zgleda tako super enostavno in vedno vse "pade" na svoje mesto.


Sedaj pa hitro poglejmo kaj so za svoje mame pripravile
AndrejaLili ter naša mesečna gostja AndrejaM.

Sponzor tega meseca je Magic craft shop.

20 komentarjev:

  1. Všeč mi je, ker si v napisu poudarila besedo mama. Čudovita in bogato cvetoča slika za mamo.

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi tebi so vse stvari padli na pravo mesto! Krasno sliko si sestavila!

    OdgovoriIzbriši
  3. Vaaauuu koliko rožic, in koliko sestavljanja! Ja, za mamo se je vredno potruditi. Krasno sliko si sestavila za mamo.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slika je lepa, vendar bi za slovensko mamo bil lepši slovenski napis. Tako lepo pišeš kalografijo, potrudi se drugič. Pozdravček Aleksandra

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Aleksandra, vendar je bil point, da uporabimo na izdelku sponzorski material, ki je bil v tem primeru tale izrez. Bom ji pa na voščilnico raje kaj napisala s kaligrafijo ;)

      Izbriši
  5. Martina, čudovito sliko si naredila in jo bogato okrasila :-)) Všeč mi je, ker si napis obarvala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Woow, tole pa je za dol padet lepo! ♥ Navdušena sem nad tvojo sliko za mamo. Krasno si besedo mama poudarila in sliko obogatila z vrtnicami in vsemi detajli. Ti že kličeš pomlad s sliko, vendar je v njej tudi lepo opaziti milino in mir zime. Mene si očarala in verjamem, da boš mamo tudi! :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Ti si pa tako lepo pobarvala napis. Čudovito in bogato okrašeno sliko si naredila za mamo.
    Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  8. Fantastična slika in čudovita bogata cvetlična okrasitev. Zelo mi je všeč!

    OdgovoriIzbriši
  9. Kako čudovito si ustvarjala za mamo. Koliko detajlov je na sliki in kako si vse lepo postavila na svoje mesto. Še bolj lepo je to vidno na spodnjih slikah, ki sem si jih prav z navdušenjem ogledala. Všeč mi je čudovit napis, pa tako lepo si ga obarvala in ljubeče poudarila besedo mama, pa metuljček je prekrasen in polno rožic. Prelepo.

    OdgovoriIzbriši
  10. Saj je tudi pri tebi vse padlo na svoje mesto. :-) Čudovita cvetoča slika je nastala. Trenutno bi jo z veseljem tudi sama prilepila na okno, da bi gledala pisano pomlad namesto neskončne beline, ki zamuja dva meseca...

    OdgovoriIzbriši
  11. tudi meni je noro všeč, saj veš..rožice, veliko rožic in prav lepo vse paše skupaj. Tudi napis je čisto nekaj posebnega in unikatnega. Pozdravček, B.

    OdgovoriIzbriši
  12. Kako čudovita je...bolj slika kot voščilnica...glede na to, da tako lepo obvladaš kaligrafijo je bolj osebno, da sama napišeš...te črke pa prepustiš nam ...revam, ki ne obvladamo pisanja.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Saj je slika. Glede pisave pa sem že Aleksandri razložila ;)

      Izbriši
  13. Kako lepa je. Vsec mi je bogato okrasje iz rozic.

    OdgovoriIzbriši
  14. Bogata, cvetoča in z vsemi postavitvami na pravem mestu:), mislim, da se tebi ni treba kaj dosti učiti pri drugih. Mami bo vesela, imejta lep skupni dan.
    Pozdravček, Andreja

    OdgovoriIzbriši
  15. čudovita slika in mami jo bi sigurno obesila na posebno mesto

    OdgovoriIzbriši
  16. To pa je bogato in cvetoce in vsec mi je, da si pobarvala napis. Lepo si skombinirala papir in cvetove in vse skupaj barvno uskladila.

    OdgovoriIzbriši
  17. Martina tokrat pa si prekosila samo sebe in naredila fantastično sliko - se vidi, da je za mamo. Tako bogata in hkrati tako nežna... en velik poklon :). Kar pa se tiče teksta, si že sama povedala razlago in jo sprejmem.

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx