16. januar 2018

Kofetarce

Za vse kofetarice.
Vabilo na kavo.



Uporabila sem lušne štampiljke za kavo,
ki smo jih pri CRAFTalnici dobile od Zartee.

Podlago šem poštempljala s kavinimi zrni,
potem pa omilila kontrast med rjavo barvo in belim papirjem 
s paus papirjem.

Kavo in napis sem privzdignila s 3D blazinicami,
dodala rjave polperlice in mašlc iz vrvice.

Želela sem vse samo v natur rjavih in belih tonih.
Tako sem začetek napisa odštempljala na eko papir.


Besedo kava pa sem izpisala kar ročno in z belo embosirala.

Ker se slabše vidi,
sem jo naknadno senčila z rjavim flomastrom.


Naredila pa sem še eno. 
Ta kava ni 2GO zato je lonček lahko poln smetane.
Ozadje sem, podobno kot pri prvi,
poštempljala s kavinimi zrni.


Smetano in lonček sem senčila s sivimi Copici.
Vse izreze sem privzdignila z rjavo moos gumo.


Štampiljke so tako cart,
da bo gotovo še nastala kakšna na temo kave ;)

Pa še razlago za LO sem dolžna.
LO je okrajšava za layout,
kar v prostem prevodu pomeni
razporeditev elementov na strani.


23 komentarjev:

  1. Kdaj lahko pridem na kavico? Superca si jih naštimala in ti topli rjavi toni ravno prav pašejo v tole zimsko vreme. Pa hvala za LO pojasnilo :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Helena, ti kar pridi. Kave je zmerom dovolj pri nas ;)

      Izbriši
  2. Martina, ob 10.00, prav? :)
    Mmm, si mi lušte naredila. Štampiljke so res lepe. Seveda jih mora v roke dobiti prava oseba, da z njimi naredi tako krasne voščilnice.

    OdgovoriIzbriši
  3. Martiiiiina, jest tud pridem, tako diši, da se mi kar meša:))). Obe voščilnici sta preprosto super in tvoji napisi super dopolnitev. Sicer pa se strinjam s Heleno; da je vse tako kot je treba, niso potrebne samo štampiljke, ampak tudi prava roka:). Lep pozdravček k tebi, Andreja

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala Andreja. Te pričakujem, kave je dovolj za vse ;)

      Izbriši
  4. Upam, da je ostal lonček kave tudi zame. :-) Čudovito si ustvarjala. Obe voščilnici sta mi zelo všeč. Štampiljke so res lušne.

    OdgovoriIzbriši
  5. Sem med kofetaricami in si me prepričala.

    OdgovoriIzbriši
  6. Za kavo sem vedno in take kofetarske voščilnice so mi top. Lp

    OdgovoriIzbriši
  7. Le kdo se ne bi odzval tako luštnemu vabilu na kavo. Voščilnici sta mi zelo všeč in po kavi že diši... Pozdravček, D.

    OdgovoriIzbriši
  8. Ja hudo no, super si tole naredila. Mojstrsko izbrani odtenki barv, papir, da o napisu ne govorim...TOP izvedba voščilnic,dobiš ☆☆☆☆☆
    Kdaj že si rekla, ob 10.00 😉

    OdgovoriIzbriši
  9. Krasne štampiljke in super izdelka.

    OdgovoriIzbriši
  10. Nisem kofetarica ma taki fency kavici bi se pa tudi jaz pridružila :). Svetovne voščilnice si pirpravila

    OdgovoriIzbriši
  11. Sprejmem povabilo na kavico - lahko pridem takoj??
    Čudovite kafetarske voščilnice si ustvarila, barve pa... čisto za mojo dušo ;-)
    Upam, da nama uspe spiti kakšno skupaj, še vedno ti dolgujem starter za kruh ;-)
    Lepo, lepo bodi, Majda

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Majda, te pričakujem, pa bova skupaj spekli prvi kruhek z droži ;)

      Izbriši
  12. Krasni voščilnici. Prav navdušila si me za te štampiljke.

    OdgovoriIzbriši
  13. Vidim, da se kar vse po vrsti vabimo na kavo :) SUper si to izpeljala. Obe sta mi všeč.

    OdgovoriIzbriši
  14. u res sta krasni, paus papir in napis kava na prvi mi je svetovno dober :-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Kavice v tvoji izvedbi so res super. Sploh se mi dopade prva osnova prekrita z pavs papirjem Lepe štampiljkice bom tudi jaz z veseljem še uporabila. Lp Lili

    OdgovoriIzbriši
  16. Super so tvoje kofetarske voščilnice in zelo lepo si se poigrala s štampiljkami :-))

    OdgovoriIzbriši
  17. Jaz bom pustila pa samo komentar..."super kafe si skuhala!!!"....nimam cajta za obiske in kofetkanje...imam ga pa pa v dobrem...čeprav imam občutek, da bo prej splesnel, preden ga bom prišla popit:-))

    OdgovoriIzbriši

Hvala da si pokukal-a v moj blog, bom vesela tvojega komentarja.

Thank you for visiting my blog, I'd love to hear from you.

moi xxx